//
کدخبر: ۲۵۴۷۷۲ //
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برنامه ها و خدمات دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مردم ارائه می شود قابل تقدیر است

رییس کل دادگستری و دادستان استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدارکردند.

 برنامه ها و خدمات دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مردم ارائه می شود قابل تقدیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله علماء در دیدار با دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و شهرام کرمی دادستان کرمانشاه، با تقدیر از خدمات و برنامه های ارائه شده توسط دادگستری استان به زندانیان و خانواده های آن ها گفت: باید تلاش شود زندان ها خلوت و تعداد زندانیان کم شود و در اسن راستا انصافاً باید از مدیریت خوب و جامع رئیس کل دادگستری، دادستان و دستگاه قضایی استان تقدیر نمود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید سعی شود همواره رافت اسلامی در جامعه خصوصاً نسبت به زندانیان و خانوده های آنان لحاظ شود تا مردم فرق بین حکومت اسلامی با ساید حکومت ها را بیشتر درک کنند.

گفتنی است در این دیدار دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گزارشی از برنامه های دستگاه قضایی استان را به اطلاع  یشان رساند.

وی گفت: از برنامه های اصلی دادگستری استان گسترش برنامه های آموزشی و فرهنگی به جامعه و خصوصاً به زندانیان و خانواده های آنان می باشد.

توسلی زاده افزود: خوشبختانه کمترین مورد نا امنی در سطح زندان های استان نداشته ایم و همواره در کنار مدیریت زندان ها، به دنبال گسترش رافت اسلامی در سطح استان می باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: با مداقه در احکامی که توسط قضات محترم صادر می شود، گاهی به عنوان آموزش ضمن خدمت، موارد اصلاحی را به آنان اعلام می نماییم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان