//
کدخبر: ۲۳۷۰۳۳ //
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه:

حاج قاسم سلیمانی "نافذ البصیره" بود/ امروز باید قلم‌ها و قدمهای شما آگاهی بخش باشد

نشست خبری ستاد رسانه ای برگزاری ایام الله دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

حاج قاسم سلیمانی "نافذ البصیره" بود/ امروز باید  قلم‌ها و قدمهای شما آگاهی بخش باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ابتدای این مراسم آیت الله  مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: شماخبرنگاران حق بزرگی بر گردن جامعه دارید و مسیر هدایت و خط فکری را شما با تعهد تعیین می کنید.

 وی افزود: پیامبران و امامان در اوقات مختلف برای این مبعوث شدند که انسانها مسیر و خط را گم نکنند و مسئولیت امروز روی دوش شما خبرنگاران است که مسیر را حفظ کنید و با تهاجماتی که در فضاهای مجازی  و در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند مبارزه کنید.

 آیت الله علما بیان داشت: امام صادق (ع) حضرت ابوالفضل عباس(ع) را "نافذ البصیره" نامید و فرمود ایشان با بصیرت و آگاهی برخورد کرد و در جامعه امروز هم حاج قاسم سلیمانی "نافذ البصیره بود" وقدرت تشخیص و آگاهی قوی و نگاه عمیق و مبتکری داشت.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: بصیرت و آگاهی برای همه ما سرمایه است وبا فراز و نشیب های دنیای سیاسی و غیرسیاسی روبرو هستیم مهم این است که خوب نگاه کنیم.

ایشان تاکید کرد: حوادث دائماً در حال شکل گیری  است و کار خبرنگاران همانند انبیا و اولیا خط دهی و هدایت مردم است و امروز باید  قلم‌ها و قدمهای شما آگاهی بخش باشد.

ایشان در گوشه ای دیگری از سخنانش گفت: جوانان ایران جوانانی پاک، صاف و سلامت هستند ولیکن احتیاج به خوراک و مطالعه دارند  ما موظف هستیم بر اساس خط هایی که خداوند برای ما در نظر گرفته نماز را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم و خود و دیگران به صراط مستقیم دعوت  کنیم.

  وی اظهار داشت : امروز با تمام مشکلاتی که داریم فرعون زمان در برابر ما زانو می زند و اگر بصیرت نبود این کارها صورت نمی‌گرفت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان