//
کدخبر: ۲۶۴۹۰۲ //
هشدار دادستان ایلام:

با دلالان و گران فروشان در استان برخورد جدی می‌شود

در نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار استان ایلام تاکید شد با دلالان و گران فروشان در استان برخورد جدی خواهد شد.

با دلالان و گران فروشان در استان برخورد جدی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست با انتقاد از نبود نظارت جدی بر بازار استان انتقاد کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی و معتمدان منطقه‌ای شاهد قیمت‌های متفاوت در محله‌های شهر ایلام هستیم که این نشان می‌دهد نظارت و عملکرد‌ها قابل قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار با بیان اینکه چرا باید نرخ تورم در استان ایلام بالاتر از میانگین کشوری باشد تاکید کرد: باید مشکلات مردم حل شود و دفاع غیرمنطقی از عملکرد‌ها قابل پذیرش نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست با هشدار جدی به گرانفروشان خطاب به مدیران مرتبط حوزه بازار و نظارت بر قیمت‌ها گفت: چرا باید شاهد افزایش قیمت مسکن (رهن، اجاره و فروش) در حاشیه شهر ایلام باشیم که گاهی این قیمت‌ها با منطقه‌ای در تهران برابری می‌کند.

افشار خسروی زاد همچنین با انتقاد از قیمت افزایش میوه وتره بار و لوازم خانگی در استان گفت: این شکل بی سابقه‌ای افزایش به هیچ وجه قابل توجیه نیست و دستگاه‌های مرتبط با بازار نباید اجازه افزایش قیمت‌های غیر معقول را دهندتا شاهد فشار مضاعف بر مردم نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان