//
کدخبر: ۲۶۰۶۸۱ //

مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به دادگستری استان کرمانشاه در سال ۹۸/ بهترین راه جلوگیری از نارضایتی مردم صلح است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به دادگستری استان در سال ۹۸ خبر داد.

مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به دادگستری استان کرمانشاه در سال ۹۸/ بهترین راه جلوگیری از نارضایتی مردم صلح است
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین همایش "طلایه داران صلح" با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ، فرماندار ،رییس دادگستری کل استان ، دادستان ، امام جمعه اهل سنت ،بزرگان ، روحانیون و متدینین شهر به منظور ایجاد صلح وسازش حداکثری در راستای کاهش جمعیت کیفری در سالن جلسات دادگستری اداره کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال ۹۸ به دادگستری مراجعه کرده اند که نوید خوبی نیست و نشان از این دارد که مردم بخاطر حداقل اختلافات به دادگستری مراجعه می کنند‌.

photo_2020-05-10_12-06-19

توسلی زاده افزود :از این اختلافات که ابعاد اجتماعی و امنیتی دارد نمی توانیم راحت بگذریم و باید بدانیم بسیاری از نارضایتی های مردم در این زمینه باعث نارضایتی از نظام خواهد شد.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد که به توصیه رهبر معظم انقلاب و دستور العمل رییس قوه قضاییه مبنی بر استفاده از مردم در حل و فصل اختلافات استفاده کنیم و با کمال افتخار از مردم می خواهیم که در این زمینه ما را یاری کنند.

رییس کل دادگستری استان در پایان بهترین و کوتاه ترین راه جلوگیری از نارضایتی مردم را صلح دانست و تصریح کرد : باید سعی کنیم فرهنگ گذشت را که فرهنگ دینی کشورمان است را بیش از پیش رواج دهیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان