//
کدخبر: ۲۵۹۴۵۷ //
امام جمعه کرمانشاه:

خدمات مردم بوی دفاع مقدس می دهد/ موقوفات از برجستگی های استان کرمانشاه است

رزمایش ضیافت همدلی در مسجد ثارالله شهرک ظفر کرمانشاه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و حجت الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

خدمات مردم بوی دفاع مقدس می دهد/ موقوفات از برجستگی های استان کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

  آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اداره اوقاف و امور خیریه استان در زمینه وقف و کمک به نیازمندان و با اشاره به سنت حسنه وقف، یکی از ویژگیهای برجسته استان کرمانشاه را  موقوفات آن دانست و اظهار داشت :حدود ۲۴ هزار رقبه در استان نشان از تفکر،  بلند نظری، و آینده نگری پیشینان و مردم کرمانشاه در کمک رسانی و اطعام نیازمندان دارد.

 امام جمعه کرمانشاه افزود: تفکر پیشینیان نشان از فرهنگ و الگو قرار دادن سیره نبوی است که ارزش بالایی دارد و ذکر نوع وقف نشان از بلند نظری واقفان دارد که آنچه را ضرورت جامعه بود  انجام می دادند و  امروز نیز هرچه رهبر انقلاب ضرورت بداند انجام خواهد شد.

آیت الله علما تصریح کرد: در بحران کرونا  سراسر ایران به جوش و خروش افتاد، مردم پایبند و مطیع بودند و هر کس هر چه داشت به میدان آورد و خدماتی را انجام دادند که بوی دفاع مقدس می دهد. آنگونه که اکنون نسبت به قدرت های بزرگ توانستیم قدرتمندانه عمل کنیم و جای تقدیر دارد.

 وی در پایان توزیع بسته های معیشیتی به افرادی که در بحران کرونا دچار مشکل شده اند را امری خداپسندانه دانست و از تمام دستگاههای خدمت رسان من جمله اداره اوقاف و امور خیریه استان که در این بحران خوش درخشیدند تقدیر کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان