//
کدخبر: ۲۶۰۵۳۶ //
استاندارایلام:

فاز اول زائر سرا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار ایلام از پیشرفت ۹۸ درصدی فاز اول زائر سرای ایلامی ها در مشهد خبر داد و گفت: ۶۰ درصد هزینه ریالی این پروژه در فاز اول انجام شده است.

فاز اول زائر سرا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 به گزارش فرتاک نیوز ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در نشست ساخت زائر سرا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا برگزار شد از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی فاز اول زائر سرا خبر داد و گفت: در عین حال  ۶۰ درصد هزینه ریالی این پروژه در فاز اول انجام گرفته است و نیازمند ۴۰ درصد باقیمانده هستیم.

وی در ادامه خواستار ساماندهی کمک ها برای تکمیل زائر سرا شد و گفت: در مرحله اول کمک های بسیار خوبی شکل گرفت و از این بابت تشکر دارم اما با توجه به شرایط خاص اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم برای ادامه کار نیازمند مشارکت و پای کار آمدن شورا و شهرداری و ارگانها و نهادها و بنیادها، تجار و بازرگانان و ... در این کار خیر هستیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که اگر در فاز اول کمک ها به موقع صورت می پذیرفت کارها بهتر پیش می رفت، افزود: در آن زمان خیرین و تجار خوب پای کار آمدند اما در این بین گیر و بندهای بروکراسی یکی دو ماه کار را به تاخیر انداخت.

وی در ادامه گفت: در این مرحله پیشنهاد می شود ضمن شناسایی خیرین توانمند، تجار و بازرگانان نهادها، بنیادها و ... از آنان دعوت بعمل آید تا در یک نشست زمینه مشارکت بیشتر کمک ها فراهم شود.

وی در ادامه از شوراهای استان خواست که در ارتباط با جلب مشارکت خیرین برای کمک به ساخت زائر سرا ورود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان