//
کدخبر: ۲۶۲۱۱۱ //

امکان بازگشایی سینماها بعد از عید سعید فطر وجود دارد؟

هنوز هیچ تصمیم قطعی نسبت به بازگشایی سینماها گرفته نشده و امکان بازگشایی سالن‌های سینما بعد از عید سعید فطر به هیچ وجه مشخص نیست.

امکان بازگشایی سینماها بعد از عید سعید فطر وجود دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار، پیرامون احتمال بازگشایی سینماهای سراسر کشور گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی نسبت به بازگشایی سینماها گرفته نشده و امکان بازگشایی سالن‌های سینما بعد از عید سعید فطر به هیچ وجه مشخص نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: شورای صنفی نمایش درباره بازگشایی سینماها تصمیم گیرنده نهایی نخواهد بود و ما همچنان منتظر رای نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم. تا به این لحظه جلسه شورای صنفی نمایش برگزار نشده و به همین دلیل نمی‌توان در مورد آغاز دوباره کار سینماها نظری قطعی داد.

جانشین دبیر شورای صنفی نمایش درباره احتمال افزایش قیمت بلیت سینماها در سال جاری اضافه کرد: شورای صنفی نمایش در قبال قیمت بلیت سینماها طی سال تنها پیشنهاد دهنده است و نظر و رای نهایی تنها برعهده سازمان سینمایی کشور خواهد بود. درباره افزایش قیمت بلیت صنوف سینمایی پیشنهاد خود را به شورا اعلام کرده و شورای نیز آن پیشنهاد را به سازمان سینمایی ابلاغ می‌کند اما اینکه اینکه این پیشنهاد پذیرفته شود یا خیر کاملا به خود سازمان بستگی دارد.

وی در همین رابطه افزود: هنوز از سوی سازمان سینمایی ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت سینماها اعلام نشده است و ما هم نمیتوانیم در این خصوص نظری قطعی بدهیم.

فرجی با اشاره به تغییر در ساختار شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارکان شورای صنفی تغییر کرده و ریاست این شورا به مرتضی شایسته رسیده است، به همین دلیل از این به بعد تمامی اخبار در قبال تصمیمات شورای صنفی نمایش از سوی شایسته اعلام شده و وی سخنگوی جدید این شورا نیز خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان