//
کدخبر: ۲۶۱۴۵۲ //

احتمال افزایشی شدن شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر

فرماندار محمودآباد با پیش‌بینی موج گسترده مسافرت طی تعطیلات عید فطر به شهرهای ساحلی مازندران، نسبت به افزایشی شدن شیوع کرونا در استان هشدار داد.

احتمال افزایشی شدن شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا شریعت در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به مرور نگرش مردم به این ویروس عوض شده است و در حال حاضر مردم نسبت به این ویروس خونسردانه برخورد می‌کنند.

وی اظهار کرد: استان مازندران و به خصوص شهرهای گردشگرپذیر آن از جمله محمودآباد از مستعدترین مناطق برای شیوع ویروس کرونا است.

شریعت افزود: شهرستان‌های ساحلی با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های استانی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تعطیلات خرداد ۹۹ با خیل عظیمی از جمعیت مواجه خواهند شد و در این شرایط به مراقبت بیشتری نیاز است.

فرماندار محمودآباد بیان کرد: در حال حاضر در دوران پساکرونا به سر نمی‌بریم بلکه در دوران کرونا هستیم و لازم است پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات کادر درمانی هدر نرود.

شریعت گفت: وضعیت استان مازندران زرد است و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود با توجه به تعطیلات پیش‌رو و بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی امکان تغییر وضعیت استان به قرمز وجود دارد.

وی افزود: نه تنها زیرساخت‌های سلامت و درمان شهرهای ساحلی قدیمی و نامناسب است، بلکه شیوع دوباره ویروس کرونا خسارات سنگینی به بخش گردشگری محمودآباد وارد خواهد کرد.  

فرماندار محمودآباد خواستار اتخاذ تدابیر جدی درباره ورود مسافران شد و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم مازندران و گردشگری آن بار دیگر وارد پیک کرونایی شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان