//
کدخبر: ۱۹۹۹۳۵ //

ساموئل جکسون به فیلم پر استرس معروف جهانی پیوست

ساموئل جکسون با اضافه شدن به جمع بازیگران فیلم جدید «ارّه» همبازی کریس راک شد.

ساموئل جکسون به فیلم پر استرس معروف جهانی پیوست
به گزارش فرتاک نیوز،

ساموئل جکسون بازیگری که اخیرا شاهد ایفای نقش وی در دنیای ابرقهرمانی مارول مثل انتقام جویان و مرد عنکبوتی بودیم، به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ارّه» محصول کمپانی لاینزگیت پیوست و همبازی کریس راک شد.

ساخت این فیلم به صورت رسمی آغاز شده است و کریس راک نقش یک پلیس کاراگاه را دارد که بر روی مجموعه ای از جرم‌ها تحقیقاتی را انجام می‌دهد؛ ساموئل جکسون نقش پدر این شخصیت را ایفا خواهد کرد. مکس مینگلا که در سریال جدید شبکه هولو به نام «داستان یک ندیمه» بازی کرده است به جمع بازیگران‌ این فیلم اضافه شده و نقش دستیار شخصیتی که راک بازی می‌کند را دارد. ماریسول نیکولز بازیگر سریال «ریور دیل» نیز نقش یک رئیس پلیس را دارد.

کمپانی لاینزگیت، جزئیات این فیلم سینمایی را مخفی نگه داشته است و تنها اعلام کرده که چیز‌های زیادی برای غافلگیر کردن مخاطبان خود دارد. جو دریک رئیس این کمپانی می‌گوید: به نظر ما حضور ساموئل جکسون و کریس راک به همراه دیگر بازیگران این پروژه را به یک فیلم خاص در مجموعه سینمایی «ارّه» تبدیل خواهد کرد.

مارک برگ و اورن کولس، فیلمسازان قدیمی مجموعه سینمایی «ارّه» برای تهیه کنندگی و ساخت این فیلم بازگشته اند. دارن لین بوسمن که قسمت‌های دوم، سوم و چهارم این فیلم سینمایی را کارگردانی کرده بود، برای کارگردانی این قسمت نیز بازگشته است.

داستان این مجموعه سینمایی پیرامون جان کرام یک شخصیت خیالی است و به قاتل ارّه‌ای شناخته می‌شود. او قربانیان خود را در یک موقعیت زندانی می‌کند و از آن‌ها می خواهد شانس خود را برای زنده ماندن امتحان کنند. توبین بل در هر هشت فیلم این مجموعه سینمایی نقش این شخصیت را بازی کرده است. فیلم‌های گذشته این مجموعه که هزینه پایینی داشته اند تا کنون ۱ میلیارد دلار برای کمپانی لاینزگیت سودآوری کرده است و آخرین فیلم آن نیز در سال ۲۰۱۷ صد میلیون دلار فروخت. فیلم «ارّه» بعدی در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۹۹) اکران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان