//
کدخبر: ۱۹۹۷۶۷ //

انهدام باند سوداگران مرگ در عوارضی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انهدام باند قاچاق موادمخدر با کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در جنوب تهران خبر داد.

انهدام باند سوداگران مرگ در عوارضی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد بخشنده  دراین باره گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از منابع خبری و در راستای رصد قاچاقیان و سوداگران مرگ، چندی پیش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از تلاش برای قاچاق موادمخدر به تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند تا اینکه شب گذشته مأموران معاونت عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر از ورود این کاروان حامل موادمخدر به تهران با خبر شده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد داشتند تا با ورود این مواد به تهران، آن را بسته بندی و توزیع کنند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و با دستور مقام قضائی سه خودروی حامل این مواد در عوارضی قم شناسایی و متوقف شد که در جریان آن چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

بخشنده با اشاره به انتقال خودروهای و متهمان به مقر انتظامی گفت: در بازرسی از خودروی این افراد ۲۱۲ کلیو و ۷۴۰ گرم مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. همچنین اعضای باند نیز مورد بازجویی قرارگرفتند که سرکرده این باند به نام بهروز معترف شد که مواد را در سفر به استان فارس تهیه کرده و پس از بارگیری آن در یک خودرو سواری، به همراه دو خودرو محافظ دیگر راهی تهران شده است که دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، برای اعضای این باند پرونده‌ای تشکیل شده و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند، همچنین مشخصات فروشنده مواد نیز به پلیس استان فارس گزارش شد و نسبت به دستگیری این فرد نیز اقدام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان