//
کدخبر: ۱۷۹۸۳۳ //

سپند امیرسلیمانی از سانسور خندوانه گفت

سپند امیرسلیمانی می‌گوید یکی از مشکلات اساسی تلویزیون نداشتن یک خط قرمز منطقی و اصولی است؛ بخش‌هایی که از خندوانه سانسور شد سلیقه‌ای بود نه بر اساس یک خط قرمز واحد و مشخص.

سپند امیرسلیمانی از سانسور خندوانه گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

«بهترین‌شو» یک برنامه‌ کودکانه و مسابقه نوروزی «خندوانه» را اجرا کرد و خودش درباره این اجرا می‌گوید: «در طول این سال‌ها همیشه کار اجرا به من پیشنهاد می‌شد و از طرفی با توجه به اینکه برنامه‌های استعدادیابی بیشتر شده، برایم جذاب بود که در این برنامه حضور داشتم؛ چرا که کار کردن با بچه‌ها برایم جذاب بود. نمی‌دانم کدام یک از ویژگی اجرای برنامه کودک در من است، اما یکی از ویژگی‌هایی که خودم می‌دانم این است که برای بچه‌ها می‌میرم؛ لااقل این ویژگی را دارم.»

بازیگر سریال «زوج یا فرد» و «اخراجی‌های یک و دو» خاطرنشان کرد: «تلویزیون خوشبختانه در برنامه‌های گفتگومحور خود به یک صراحتی رسیده و در تلاش است با مرتفع کردن مشکلات مالی خود به روزهای بهتری برسد. ولی مشکل ما نرسیدن به یک خط قرمز واحد و منطقی است. ما نیازمند یک خط قرمز واحد و منطقی هستیم، آنقدر سلیقه‌ای سانسورها انجام می‌شود که سازندگان آثار را متحیر می‌کند. خوشبختانه در جریان سریال «زوج یا فرد» به کمتر سانسوری رسیدیم که متعجب‌مان کند اما با رامبد جوان موافقم که بعد از پایان فصل ششم یادداشتی منتشر کرد و درباره تحیّر از ممیزی‌ها و سانسورهایی گفت که شامل حال «خندوانه» هم شد. من که در جریان تولید کنار این گروه بودم می‌توانم به جرأت بگویم این ممیزی‌ها و خط‌قرمزها سلیقه‌ای بوده است. واقعاً خیلی از حرف‌ها و گپ و گفت‌های خودمان سانسور شده که اگر سانسور هم نمی‌شد اتفاقی نمی‌افتاد. ما می‌دانیم کجا زندگی می‌کنیم و متناسب با چه فرهنگی باید برنامه‌سازی و سریال‌سازی انجام دهیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ثریا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان