//
کدخبر: ۱۵۶۸۴۸ //
معاون برون مرزی صداوسیما:

به برکت انقلاب اسلامی است که دیده می شویم

معاون برون مرزی صداوسیما با حضور در مجموعه رادیو بنگلای این معاونت، انقلاب اسلامی ایران را نقطه تمرکز نگاه مظلومان جهان خوانده و توجه مردمان کشورهای مختلف به رسانه های برون مرزی ایران را حاصل برکات عظیم این انقلاب دانست.

به برکت انقلاب اسلامی است که دیده می شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، در این دیدار که به بهانه موفقیت یکی از برنامه های پرمخاطب رادیو بنگلا و قدردانی انجمن پزشکان متخصص بنگلادش از معاونت برون مرزی صداوسیمای ج.ا.ا. انجام شد، در ابتدا، مجتبی ابراهیمی مدیر رادیو بنگلا عشق و علاقه همکاران در رادیو بنگلا را مصداقی از مجاهدت های رسانه ای عنوان کرد که نتیجه حضور متعهدانه و خالصانه این عزیزان در جذب شمار قابل توجه مخاطبان این رادیو ، تجلی یافته است.

ابراهیمی گفت : رادیو بنگلا تنها رسانه ایرانی برای مخاطبان پرشمار بنگلادش با جمعیتی بالغ بر 164 میلیون است که طی این سال ها توانسته است به شایستگی در جذب حداکثری مخاطبان در این کشور مسلمان عمل کند.

به گفته ابراهیمی؛ رادیو بنگلا نخستین رادیویی است که در زمانی که هیچ رادیویی چنین مسائل مهم و ضروری را حتی مطرح هم نمی کرد، آغاز به ساخت برنامه پزشکی و سلامت کرد و  به مدت 15 سال در خصوص مسائل پزشکی و بهداشتی اطلاع رسانی کرده و ارتباطات خوبی هم با پزشکان بنگلادشی برقرار کرده است.

DSC_8789

مدیر رادیو بنگلا ادامه داد : در تاریخ چهارم دسامبر(سیزدهم آذرماه)  به همت موسی الرضا از همکاران خوبمان در رادیو بنگلا که کار تهیه کنندگی برنامه «بهداشت و سلامت» این برنامه را انجام می دهند نشستی با حضور پزشکان متخصص بنگلادشی در داکا برگزار و از سال ها برنامه سازی در این حوزه از رادیو بنگلا و معاونت برون مرزی قدردانی شد.

دکتر جبلی معاون برون مرزی هم ضمن ابراز خرسندی از موفقیت رادیو بنگلا در انجام رسالت و اهداف رسانه ای خود گفت : میزان علاقه مندی جامعه هدف ما به رسانه های جمهوری اسلامی، جدای از فرهنگ غنی و ظرفت تمدنی چندهزارساله به خاطر برکت انقلاب اسلامی و نفس گرم امام (ره) است. پیام انقلاب به مردم دنیا به ویژه کشورهای اسلامی که مشتاق شنیدن صدای حق هستند، رسیده و در دل مردم حقیقت جو و عدالت خواه ریشه دوانیده است.

وی تصریح کرد  : همان طور که مقام معظم رهبری همواره گفته اند پیام انقلاب خیلی جلوتر از شما ( رسانه ) به سراسر جهان مخابره شده و عمق و نفوذش هم بسیار سریع اتفاق افتاده است و همین رسالت ما را سنگین تر می کند.

 معاون برون مرزی ادامه داد : اینکه همکاران اتباع خارجی ما در شبکه های معاونت برون مرزی با عشق و علاقه کار می کنند به خاطر این است که جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان است و پیام انقلاب ، پیام انسانی است که جهان مشتاق شنیدن آن است .

جبلی تاکید کرد : بی شک موفقیت رادیو بنگلا حاصل سال ها تلاش و سخت کوشی همه همکاران این مجموعه است که با درایت و هوشمندی توانسته اند در عرصه رقابت تنگاتنگ، همپای سایر رقبای پرقدرت خود در فضای رسانه بدرخشند.

جبلی خاطرنشان کرد : قدرت و اهمیت رسانه بر کسی پوشیده نیست و این وظیفه رسانه است که در انعکاس اخبار واقعی و اطلاع رسانی شفاف بتوانند رسالت خطیر خود را به منصه ظهور برسانند .

معاون برون مرزی با قدردانی از زحمات همکاران مجموعه رادیو بنگلا گفت : رتبه و رنکینگ بالای رادیو بنگلا در میان رادیوهای معاونت برون مرزی نشان می دهد این رادیو در جامعه هدف خود شنیده شده و حتی باعث شده است دشمنان ، صفحات جعلی رادیو بنگلا را هم در فضای مجازی درست کنند که این هم  دلیل دیگری بر موفق بودن این شبکه رادیویی است.

جبلی ادامه داد :  برای جامعه ای همچون بنگلادش با 160 میلیون جمعیت بالقوه ای که میزان  علاقه مندی آن ها  به انقلاب بسیار زیاد است و مشتاق شنیدن پیام انقلاب ، کار ما به عنوان اصحاب رسانه بسیار سخت می شود و باید در فضای مجازی حضوری فعال تر داشته باشیم.

معاون برون مرزی همکاران رادیو بنگلا را به عنوان پل ارتباطی میان جمهوری اسلامی و بنگلازبانان توصیف کرد که مسئولیت خطیری در انتقال پیام انقلاب ایفا می کنند که مهمترین آن نشان دادن وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان است.

در پایان این نشست به پاس زحمات معاون برون مرزی و حمایت های بی دریغ از تولید برنامه هایی همچون برنامه پزشکی و بهداشتی رادیو بنگلا ، هدایای از طرف انجمن پزشکان و متخصصان بنگلادشی به رسم یادبود به پیمان جبلی  اهدا شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان