//
کدخبر: ۳۹۵۲۴۴ //
با حضور دبیر قرارگاه قرآنی و رئیس سازمان تبلیغات‌اسلامی استان انجام گرفت؛

رونمایی از پوستر نمایشگاه قرآنی کرمانشاه با ۴۲ غرفه متنوع

دبیر قرارگاه قرآنی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه قرآنی در هفته پایانی ماه مبارک رمضان با ۴۲ غرفه متنوع خبر داد.


 رونمایی از پوستر نمایشگاه قرآنی کرمانشاه با ۴۲ غرفه متنوع
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری نمایشگاه قرآنی‌صبح امروز (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲) با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌و مسئولین حوزه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی صفدری با اشاره به اینکه از اوایل اسفندماه سال گذشته بر اساس جلساتی که با حضور  استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مرتبط با امور قرآنی تشکیل شد، بر راه‌اندازی قرارگاه قرآنی تاکید گردید، که در این زمینه با توجه به پیش‌رو بودن ایام ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه قرآنی در هفته آخر این ماه مبارک در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد در دستور کار قرار گرفت.

دبیر قرارگاه قرآنی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه از تاریخ شنبه ۲۶ فروردین لغایت پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۴۲ غرفه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 به گفته مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآنی کرمانشاه دارای بخش‌های متنوعی از جمله غرفه برنامه‌های ادارات دولتی در زمینه‌های قرآنی، ارائه محصولات فرهنگی و لوازم التحریر، غرفه مسابقات فرهنگی، نشست‌های تخصصی، غرفه محافل قرآنی، برگزاری جلسات قرآن خانگی، غرفه آثارخوشنویس و گرافیکی هنرمندان قرآنی، غرفه کانون پرورش فکری و اجرای مسابقات و بازی‌های قرآنی، غرفه حجاب و عفاف و فروش محصولات این حوزه و غرفه‌های متعدد دیگر خواهد بود.

صفدری در ادامه اضافه کرد: هر شب در این نمایشگاه افطاری ساده نیز توسط مجموعه‌های مردم‌نهاد توزیع خواهد شد و گروههای نمایشی هم به اجرای تئاتر خواهند پرداخت. همچنین غرفه‌‌هایی در زمینه انتشارات و فروش کتب قرآنی در این نمایشگاه دائر خواهد بود و۲۰۰۰ عنوان کتاب برای فروش در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.IMG_20230413_122232

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام یوسف احمدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: قرارگاه قرآنی نقطه اتصال مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و بیان نقطه نظرات آنها در زمینه کارهای قرآنی خواهد بود.

وی افزود: نمایشگاه قرآنی را نباید تنها با دید قرائت و ترتیل دید زیرا که توجه ویژه‌ای به مباحث اجتماعی، موضوع فقر، مباحث فرهنگی و... داشته است که می‌تواند حال خوشی را برای مردم رقم بزند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطر‌نشان کرد: اگر دیدگاه‌ها نسبت به قرآن توسعه یابد و در تمام شئون جاری شود حال خوش مردم را در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پوستر نمایشگاه قرآنی کرمانشاه رونمایی شد

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان