//
کدخبر: ۳۹۵۱۶۹ //

اهداء تندیس و لوح هنرمند انقلاب اسلامی توسط استاندار کرمانشاه

هنرمند برتر سال کرمانشاه، عصر امروز چهارشنبه 23 فروردین، هم‌زمان با چهارمین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی از سوی محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه معرفی و طی مراسمی با حضور رئیس و کارکنان حوزه هنری استان با لوح و تندیس از زحمات این شاعر انقلابی تقدیر به عمل آمد.

اهداء تندیس و لوح هنرمند انقلاب اسلامی توسط استاندار کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه استاد منوچهر پروینی از شاعران پیشکسوت و انقلابی که دارای آثار متعددی است را به‌عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در سال 1402 معرفی کرد.
محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امیرالمؤمنین(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: درزمینهٔ مباحث فرهنگی و فکری، استان کرمانشاه دارای منابع انسانی قابل‌توجهی است که باوجود هنرمندان و اصحاب اندیشه به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.
وی با اشاره به انجام اقدامات توسعه‌ای در کشور و کرمانشاه هم‌زمان با فعالیت دولت سیزدهم افزود: در این مدت فعالیت‌های قابل‌توجهی برای دستیابی به شاخص‌های توسعه در استان انجام‌شده است.
صحرایی تصریح کرد: هنرمندان حوزه‌های مختلف برای دستیابی به توسعه و پیشرفت همواره در کنار سایر اقشار جامعه تلاش کرده‌اند. و به این دلیل ضروری است که مجموعه‌هایی مانند حوزه هنری انقلاب اسلامی و نهادهای فرهنگی دیگر که فعالیت‌های فکری و محتوایی دارند، بیش‌ازپیش تقویت شوند تا شاهد خروجی آثار فاخر در این ارگان‌ها باشیم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به این‌که حوزه هنری و تولیدات آن در صف اول رشد و تعالی استان کرمانشاه باید لحاظ شوند، افزود: هنرمندان انقلاب اسلامی و چهره‌های انقلابیِ دغدغه‌مند با توجه به سند تحولی حوزه هنری استان کرمانشاه، برای هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف فکری و فرهنگی تلاش کنند.
وی و یادآور شد: ممکن است جایگاه هسته مرکزی فکری و اندیشه‌ای در جامعه به دلایل گوناگون خیلی بروز نداشته باشد ولی با تقویت سبک زندگی قطعاً شاهد آثار مطلوبی در فرآیندها خواهیم بود.
صحرایی ضمن تأکید بر فعالیت جبهه‌ای و شبکه‌ای تصریح کرد: مراکز مختلف هنری و دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر استان باهدف هم‌افزایی بیشتر باید به هم نزدیک‌تر شوند و تعامل گسترده‌ای با یکدیگر داشته باشند.
استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به نیاز اصلی مجموعه‌های فکری و فرهنگی به مشارکت در فعالیت‌های تشکیلاتی گسترده خاطرنشان کرد: همان‌طور که حوزه هنری کرمانشاه به مبحث تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ورود کرده است انتظار می‌رود، دیگر نهادها نیز به‌صورت شبکه‌ای به این مقوله وارد شوند.
در این مراسم تابلوی منقش به‌رسم الخط آیه قرآن به استاندار کرمانشاه اهدا شد و در پایان تندیس و لوح هنرمند برتر انقلاب اسلامی در سال 1402 از سوی استاندار کرمانشاه و رئیس حوزه هنری استان به استاد منوچهر پروینی اهدا گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان