//
کدخبر: ۳۱۲۷۰۶ //

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا از مردم دعوت کرد با حضور در انتخابات، ضمن ادامه راه و سیره امامین انقلاب در ادامه حرکت پرشور جمهوری اسلامی وساختن ایران قوی‌تر و متکی بر توانایی‌های داخلی ایفای نقش کنند.

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی ارتش، در متن بیانیه ارتش آمده است: مرور روزهای تاریخ‌ساز در تقویم کشورمان که بیانگر حوادثی تلخ و شیرین است، نشان می‌دهد که مسیر شکل‌گیری و رشد انقلاب اسلامی به واسطه درایت، هوشمندی، ایثار و  شجاعت مردانی الهی، بصیر و دوراندیش رقم خورده که در همراهی با اندیشه‌های اسلام ناب موجب احیای اسلام و اعتلای ایران شده است.

این بیانیه می‌افزاید: ۱۴ و ۱۵ خردادماه با نام بزرگمردی در تاریخ ایران عجین شده است که با نفس روحانی خود و اتکال به باری تعالی و تکیه بر پشتیبانی عظیم مردمی، معادلات راهبردی منطقه و جهان را دستخوش تغییرات اساسی کرد.

ارتش در بیانیه خود تصریح کرده است: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ عزیمت‍گاه بیداری اسلامی در جهان و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است. این روز بزرگ‌، سرآغاز نهضت اسلامی مردم تحت ستم طاغوت بود که همچون موجی توفنده بنیان فاسد و پوسیده رژیم پهلوی را درهم کوبید و بستری برای حرکت عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی به سوی آزادی و استقلال ساخت.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: ۱۴ خردادماه، سالگرد ارتحال بزرگ مرد تاریخ‌ساز قرن است که با نفس مسیحایی خود نهضتی عظیم برپا ساخت و اسلام ناب محمدی(ص) و حکومت علوی(ع) را بعد از چهارده قرن احیا کرد و با برچیدن بساط طاغوتیان، اندیشه مردم‌سالاری دینی را در جهان منتشر ساخت و نظام مستحکم و مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر ستون‌های آن بنا نهاد.

ارتش با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با زعامت و رهبری خلف صالح آن امام بزرگ به شجره تنومند تبدیل شده که جهان را از آثار و برکات انسانی و الهی خود برخوردار ساخته است، یادآور شده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و آرزوی علو درجات برای شهدای راه انقلاب، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا از مردم قهرمان ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ضمن ادامه راه و سیره امامین انقلاب در ادامه حرکت پرشور جمهوری اسلامی وساختن ایران قوی‌تر و متکی بر توانایی‌های داخلی نقش اساسی ایفا کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان