//
کدخبر: ۲۸۰۸۷۸ //

جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است

رئیس دفتر رئیس جمهوری نوشت: آتش‌نشان‌ها، دلاوران میدان‌های دشوار و قهرمانان عرصه خوف و خطر هستند و جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است.

جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به مناسبت روز آتش نشان نوشت: آتش‌نشان‌ها، دلاوران میدان‌های دشوار و قهرمانان عرصه خوف و خطر هستند. روز هفت مهر ماه در تقویم متعلق به این بزرگواران است.

واعظی اظهار داشت: این روز را به یاد بمباران پالایشگاه آبادان در هفتم مهرماه سال ۵۹ و جانفشانی آتش‌نشانان برای اطفای حریق پالایشگاه به این نام مزین کرده‌اند. خاطره جمعی ایرانیان، مشحون از حوادث اینچنینی و فداکاری آتش‌نشانان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حادثه غم‌انگیز پلاسکو از جان‌گذشتگی شاغلان این حرفه شریف و مقدس را در اذهان عمومی متبادر می‌کند. جانفشانی آتش‌نشانان البته فرایندی مستمر و روزمره است. چه آنکه ماهیت این حرفه با فداکاری و نجات انسان گره خورده و چه بسیار آتش‌نشانان شجاع و غیرتمندی که برای نجات هم‌نوع خود را به خطر انداخته و جانشان را فدا کرده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی فرصت مناسبی است تا به همه آتش‌نشانان ایرانی بگوییم به آنها افتخار می‌کنیم، قدر زحمات‌شان را می‌دانیم و مدیون‌شان هستیم. همچنین لازم است یادی کنیم از شهدای آتش‌نشان و همه آنهایی در این حرفه دچار آسیب‌های جسمی و روحی شده‌اند.

واعظی تصریح کرد: با آرزوی سلامت برای همه فعالان شریف حرفه آتش‌نشانی، برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم و روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان