//
کدخبر: ۲۷۷۲۲۶ //

گسترش نگران کننده زنجیره کرونا در بندر ماهشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: در روزهای اخیر تا ۹۰درصد نتیجه تست‌ها مثبت اعلام شده است، که این مسئله نشان از گسترش نگران کننده زنجیره کرونا است.

گسترش نگران کننده زنجیره کرونا در بندر ماهشهر

محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر عصر امروز اظهار کرد: طی 2 هفته گذشته، نتیجه ۱۰ تا ۱۵درصد تست کرونا در بین شهروندان، مثبت بود اما متاسفانه در روزهای اخیر تا ۹۰ درصد نتیجه تست‌ها مثبت اعلام شده است، که این نشان از گسترش نگران کننده زنجیره‌ بیماری است.

وی افزود: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نزدن ماسک، مسافرت مردم و رفتارهای پرریسک شهروندان، روند روبه گسترش سرایت این بیماری را شاهد هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در ادامه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان در پی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هشدار داد و گفت: در صورتی که نتوانیم با اعمال محدودیت‌ها و نظارت‌های دقیق‌تر شرایط فعلی را کنترل کنیم، با ادامه افزایش آمار مبتلایان، شاهد وضعیت قرمز در شهرستان خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر‌ عنوان کرد: شهروندان در این شرایط حساس باید از رفتن به مسافرت جدا خودداری نمایند، از منازل خود جز در مواقع ضروری خارج نشوند، استفاده از ماسک را فراموش نکنند و در زمان بازگشت از مسافرت می‌بایست در منزل خود شرایط قرنطینه را رعایت کنند و از ارتباط با دیگران خودداری نمایند.

شنبدی از هیئت‌های عزاداری در سطح شهرستان که خود را ملزم به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان دانسته و در سطح استان نمونه بوده‌اند صمیمانه تشکر کرد و گفت: از امروز موکب‌ها به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جمع آوری و تعطیل می شوند، چرا که با افزایش آمار قابل توجه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا مواجه هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان