//
کدخبر: ۲۷۰۹۳۹ //

نحوه ارائه دروس معارف در ترم جدید/میزان استقبال دانشگاهها از مرکز

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نحوه ثبت نام مجازی دروس معارف در ترم جدید را اعلام کرد.

نحوه ارائه دروس معارف در ترم جدید/میزان استقبال دانشگاهها از مرکز
به گزارش فرتاک نیوز،

با اشاره به ثبت‌نام دروس مجازی معارف در سال تحصیلی جدید گفت: ما تقویم آموزشی دانشگاه‌ها را همیشه رعایت می کنیم.

وی ادامه داد: در واقع ما خدماتی که ارائه می‌دهیم مستقل از برنامه آموزشی دانشگاه‌ها نیست هر دانشگاهی تقویم آموزشی خود را به دانشجویان اعلام می‌کند که کلیه دروس از جمله دروس عمومی و معارف را ثبت‌نام کنند.

رئیس مرکز  آموزش مجازی دانشگاهیان ادامه داد: بنابراین دانشجویان وارد سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان می شوند، گروه معارف و استاد معارف تشخیص می‌دهند چه مقدار از سرفصل‌ها از سایت مرکز باید استفاده شود و چه مقدار را باید خودشان تدریس کرده و کتاب معرفی کنند، بدین صورت کار پیش می‌رود.

 وی درباره اینکه در ترم جاری چه تعداد از دانشگاه ها از خدمات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در ارائه دروس معارف استفاده کرده‌اند، گفت: کلیه دانشگاه‌های کشور با مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان همکاری داشته‌اند، برخی دانشگاه‌ها صددرصد دروس معارف و ۲۰ نمره این درس را از سایت ما استفاده کردند.

فاضلی افزود: برخی دانشگاه‌ها هم اعلام کردند که ما خود زیرساخت های لازم را داریم و ده نمره از سایت ما و ده نمره از سایت دانشگاه استفاده کردند و برخی دانشگاه ها هم مابین این بوده به این صورت  که دوازده نمره از سایت ما و ۸ نمره از سایت دانشگاه استفاده کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان