//
کدخبر: ۲۷۹۸۴۷ //

خودنمایی مادر تروریسم ایران در آن سوی مرزها

فرتاک نیوز، در این یادداشت کوتاه به واکاوی چهره واقعی مادر تروریسم ایران می پردازیم.

خودنمایی مادر تروریسم ایران در آن سوی مرزها

روح الله زرین،تحلیگر رسانه در حوزه بین‌الملل و مسائل سیاسی در این یادداشت کوتاه به واکاوی چهره واقعی مادر تروریسم ایران،مریم رجوی پرداخته است.

 

ماهیت واقعی تروریسم

ادای احترام مریم‌رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید_افکاری در کنفرانس ضدایرانی "حمایت از ایران آزاد و ضرورت تحریم" در واشنگتن دی‌سی! کلید واژه‌ای بود که در روزهای اخیر در رسانه‌های ضد حقوق بشری آن سوی مرزها منتشر شد.این واکنش مریم رجوی به اعدام یک فرد قاتل که شاکی خصوصی دارد موجی شد که  مردم ایران با ماهیت ضد انسانی او در سالهای نه چندان دور آشنایی  بیشتری پیدا کنند.

مریم رجوی که کشتار بی‌رحمانه ملت بی‌گناه کشور را در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تشکیل دادن سازمان مجاهدین خلق در کارنامه ضد حقوق بشری خود دارد با این حرکت و دفاع از یک هنجار شکن و قاتل نشان داد که چهره و ذات او تغییر نکرده و حامی کشتار، اغتشاش، شورش، فعالیت‌های غیره انسانی و نمونه‌های مشابه دیگر است که بر گرفته از خوی وحشیگری او و اربابان مزدورش در آن سوی مرزها دارد. اربابانی مانند آمریکا،انگلیس،اسرائیل،سعودی ها و...با وعده های پوشالی امثال مریم رجوی تروریسم را در حیات خلوت خود نگهداری می کنند.و از هر از چند گاهی در برنامه های تبلیغاتی خود از آنها رونمایی می کنند.

 

واقعیت ماجرا

حال می‌توان به این نتیجه رسید که رسانه‌های بیگانه و سلبریتی‌های پول پرست در اعدام نوید افکاری که به جرم قتل عمد و داشتن شاکی خصوصی به قصاص محکوم شده است هدفی به جز تحریف واقعیت،تشویش اذهان عمومی،بزرگ نمایی و...ندارند تا از طریق این کلید واژه‌ها اوضاع داخلی کشور را ناامن جلوه دهند.و واقعیت ماجرا این است که هر مجرمی می‌تواند در اجتماع با عناوین مختلف مانند ورزشکار،مهندس،پزشک،راننده  و...شناخته شود و عنوان شغلی و اجتماعی‌اش نمی‌تواند جرم او را از نگاه قانون اساسی و شاکی خصوصی نادیده بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان