//
کدخبر: ۲۷۶۹۳۶ //

ناکارآمدی شورای شهر قروه در مدیریت شهری

فرتاک نیوز، شوارای شهر قروه کارایی لازم را نداشته است.

ناکارآمدی شورای شهر قروه در مدیریت شهری

روح الله زرین ،روزنامه نگار قروه‌ای در نگاهی کوتاه به عدم کارایی شورای شهر و شهرداری قروه پرداخته است که مانع توسعه و آبادانی این شهر در چند سال اخیر شده‌اند.

انتخاب شورای شهر۳ سال پیش با امید دستیابی به توسعه شهری قروه با انتخاب اعضای خود در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که این شهرستان چند هزار نفری با عدم توسعه شهری مواجه بود.

حال با گذشت بیش از ۳۶ ماه از آغاز به کار شورای شهر قروه که با حاشیه‌هایی فراوانی مانند تخلفات مالی شهردار و یکی از اعضای شورای شهر که منجر به بازداشت افراد زیادی مرتبط با این پرونده شد همچنان شاهد عدم مدیریت شورای شهر قروه هستیم که گریبانگیر شهروندان این شهر چند هزار نفری است.

شورای شهر قروه در حالی در این ۳ سال فعالیت داشته است که تنها کار عمرانی آن در توسعه شهر پیاده رو سازی چند معبر اصلی در مرکز شهر و نوسازی یک پارک بوده است و این در حالی است که میلیاردها تومان بودجه اعتباری برای توسعه شهر دریافت کرده‌اند که به دلیل عدم شفاف سازی و دوری کردن از رسانه هنوز آمار واقعی از این اعتبارات استانی که حق مردم است در دسترس نیست.

نمونه عدم کارآمدی شورای شهر قروه انتخاب شهردار سابق بود که به دلیل تخلفات مالی بازداشت شد.حال این اعضای شورای شهر که ماه‌ها است مانند فعالیت ۳ سال پیش خود از رسانه‌ها فاصله گرفته‌اند مانع توسعه شهری شده و بسیاری بافت نوساز و حتی قدیمی این شهر فاقد امکانات عمرانی و...است.

با نگاهی گذرا به کوچه و خیابانهای شهر قروه می‌توان به نتیجه رسید که هیچ نوع زیبا سازی،اجرای پیاده‌روی استاندارد مناسب معلولان،روشنایی معابر فرعی،نبود سطل زباله،عدم کانال کشی فاضلاب مناسب با حجم آبهای سطحی و فاضلاب خانگی تنها بخش کوچکی از کم‌کاری شورای شهر و شهرداری قروه است.که اعضای  شورای شهر با بی‌تفاوتی و هیچ گونه احساس مسئولیتی از کنار آن عبور می‌کنند و هیچ احترام و ارزشی برای شهروندان قائل نیستند.

حال با سر کار آمدن شهردار جدید در قروه شهروندان این شهر تقاضای توسعه شهری هستند که البته با شرایط موجود هیچ انتظاری هم از مدیریت شهری شهرداری قروه نیست چرا که وی نیز به دلیل کم کاری و عدم شفاف سازی در فعالیت‌های خود از رسانه و مردم مانند شهرداران قبلی قروه فاصله گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان