//
کدخبر: ۲۷۴۴۵۲ //

بی‌حرمتی مسئولان قروه‌ای به خبرنگاران در ۱۷ مرداد

فرتاک نیوز، مسئولان شهرستان قروه در روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه توجه نکردند.

بی‌حرمتی مسئولان قروه‌ای به خبرنگاران در ۱۷ مرداد

روح الله زرین تحلیلگر رسانه در حوزه بین الملل و مسائل سیاسی در این یادداشت کوتاه به کم ارزش جلوه دادن روز خبرنگار از سوی مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در قروه پرداخته است.

امسال هم ۱۷ مرداد روز خبرنگار در همه جای کشور به پاس خدمات خبرنگاران و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در قروه این مراسم برگزار نشد. مراسمی که لازم بود تمام مسئولان شهرستان قروه از جمله مدیران جهادکشاورزی،اداره‌کار،منابع‌طبیعی،محیط‌زیست،شهردار،رئیس‌اداره‌فرهنگ‌وارشاد اسلامی،بهزیستی،کمیته امداد،تبلیغات اسلامی،بخشدار‌ها،شبکه بهداشت،شوراهای شهر و دهها مدیر دیگر که باید به پاس قدردانی زحمات خبرنگاران قروه‍ای مراسمی برگزار کنند و از تلاش یک ساله آنها قدردانی کنند در سکوتی مبهم این روز را به فراموشی سپردند.

تنها در دفتر فرماندار قروه با حضور وی و معاونش با دعوت از چند خبرنگار دورهمی کوتاهی برگزار شد و کسی نبود پای صحبت و خواسته خبرنگاران بنشیند خبرنگارانی که با هزینه شخصی خود یک سال تمام، تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قروه را پوشش دادند و به وظیفه رسانه‌ای خود کامل عمل کردند.

حال این عدم برگزاری مراسم روز خبرنگار از سوی دستگاههای اجرایی شهرستان قروه و مسئولان آن نه تنها بی‌احترامی به خبرنگاران و کم ارزش جلوه دادن فعالیت‌های آنها است بلکه بی‌حرمتی به خون شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است که در تمام کشور به پاس خدمات آنها در ۱۷ مرداد مراسمی در چنین روزی برگزار می‌شود.

حال سوال این است آیا مسئولان شهرستان قروه پاسخی برای بی حرمتی به خبرنگاران و کم ارزش جلوه دادن روز خبرنگار دارند آنها که در این مدت که کرونا شیوع پیدا کرده با تمام مدیران خود و رعایت پروتکل های بهداشتی در نتیجه شیوع ویروس کرونا جلسات خود را برگزار می کردند.

لازم است که مسئولان شهرستان قروه بدانند که خبرنگاران این شهرستان با کمترین دستمزد بیشترین فعالیت رسانه‌ای دارند و از حداقل خدمات مانند بیمه،مسکن مهر خبرنگاران و ...بی نصیب هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان