//
کدخبر: ۲۷۵۴۶۰ //

ماجرای امارات عادی سازی روابط با اسرائیل بود یا اعلام عادی سازی؟

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: بحرین نیز روابط زیرپوستی گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصادی، دیپلماتیک، اطلاعاتی و امنیتی با رژیم صهیونیستی دارد.

ماجرای امارات عادی سازی روابط با اسرائیل بود یا اعلام عادی سازی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی شکیبایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اعلام برقراری ارتباط بین امارات و رژیم صهیونیستی به‌نوعی علنی سازی این روابط عادی، پنهانی و طولانی بین آنهاست.

وی با بیان اینکه از یک دهه اخیر شاهد برقراری روابط پنهانی بین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی هستیم، افزود: این روابط در حوزه‌های بسیاری همچون اطلاعاتی، سایبری، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی بین امارات و رژیم صهیونیستی برقرار بود و صرفاً آن را اعلام نمی‌کردند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه علنی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی پیام‌هایی دارد، گفت: علنی سازی این ارتباط، هیچ تاثیری در حل مسئله فلسطین ندارد.

 

وی توضیح داد: علنی سازی  این ارتباط، ناظر بر وضعیت کنونی امارات، رژیم صهیونیستی و آمریکاست؛  این موضوع به دلیل اضطراری  که برای سه کشور وجود داشته علنی شده است و آنها دنبال پیامدهای مطلوب خود از این واقعه هستند.

شکیبایی اضافه کرد: بحرین نیز روابط زیرپوستی گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصادی، دیپلماتیک، اطلاعاتی و امنیتی با رژیم صهیونیستی دارد لذا می‌توان گفت علنی سازی روابط امارات و رژیم جنایتکار صهیونیستی اتفاق تازه‌ای نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان