//
کدخبر: ۲۷۳۳۲۲ //

انتخابات ۱۴۰۰ و آغاز ماراتن برای ریاست جمهوری

انتخابات ریاست جمهوری 1400 به آرامی در حال شکل گیری است.

انتخابات 1400 و آغاز ماراتن برای ریاست جمهوری

ماراتن انتخابات ریاست جمهوری 1400 آرام آرام در حال شکل‌گیری است تا ببینیم صف‌بندی کاندیداها و احزاب چگونه شکل خود را نشان می‌دهد و آیا در این انتخابات شاهد رقابت خواهیم بود یا این که باید از هم اکنون اصواگرایان را برنده دانست.

 بدون تردید عملکرد دولت تدبیر و امید نتوانست رضایت مردم را به خود جلب نماید اگرچه نمی‌توان به صراحت بار تمامی مشکلات را بر گردن حسن روحانی و هیئت دولت انداخت ولی برخی از مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصادی نشانگر بی‌تدبیری بوده که شاید می‌توانست بهتر از این عمل شود.

با توجه به شرایط موجود آن چه که به نظر می‌رسد رقابت درون اصولگرایان خواهد بود و نمی‌توان شانسی برای هیچ یک از اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 را در نظر گرفت مگر این که در مدت باقی مانده یک اتفاق بسیار خاص و دلگرم کننده برای مردم رقم بخورد که با توجه به وضعیت موجود این امر بسیار بعید است.

از آن چه که در شواهد امر پیداست به دلیل همین عدم رقابت، بین اردوگاه اصولگرایان بعید است توافقی برای حضور یک چهره مورد تایید همه گروه های نهفته در اصولگرایان صورت بگیرد و هر یک از آنها سعی بر این خواهند داشت که در بهترین وضعیت ممکن و به دور از رقابت خارج از حزب برنده این بازی باشند.

البته ناگفته پیداست اگر یک چهره معتدل و مستقل وارد عرصه رقابت شود چه بسا رقیب سر سختی برای اصولگرایان باشد و قرعه به نام او رقم بخورد و باید دید و به انتظار نشست که این اتفاق چگونه رقم خواهد خورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان