//
کدخبر: ۲۶۷۴۳۳ //

سراب رسانه‌های بیگانه در آن سوی مرزها

سراب رسانه‌های بیگانه در آن سوی مرزها

روح الله زرین- تحلیلگر رسانه در حوزه بین‌الملل و مسائل سیاسی در این یادداشت به ماهیت عناصر ضد انقلاب خارج نشین در قالب فعالیت‌های به ظاهر رسانه‌ای انها پرداخته است.

رسانه‌ها در تمام دنیا با هدف اطلاع رسانی،آموزش و سرگرمی فعالیت دارند و بیش از چند دهه از فعالیت رسانه‌های مکتوب،دیداری،شنیداری و...در کشور می‌گذرد.

به دلیل قابل در دسترس بودن بسیاری از رسانه‌ها در آن سوی مرزها، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متفاوتی با ساختار جنگ نرم طراحی،تولید و به مخاطبان خاص خود ارائه می‌شود.چنین شرایطی موجب ظهور کانال‌های تلویزیونی بیگانه علیه کشورهای مسلمان مانند جمهوری اسلامی ایران شده است.که عمده اهداف آنان تحریک احساسات مخاطب در قالب برنامه‌های مختلف خبری،سرگرمی،مسابقه و آیتم‌های متنوع دیگر است.

در چند دهه اخیر به دلیل قابل دسترس بودن امکانات مختلف مانند ابزارهای اطلاعات جمعی،شاهد رشد شبکه‌های رادیویی،تلویزیونی و سایت‌های خبری در سراسر دنیا هستیم.این شرایط موجب شده دشمنان کشورهای‌اسلامی مانند ایران با راه‌اندازی برنامه‌های مختلف خبری و ...سعی در تخریب شخصیت و بزرگ جلوه دادن رویدادهای معمولی این کشورها را داشته باشند.

نمونه آن راه اندازی دهها کانل تلویزیونی،رادیوی و خبرگزاری بیگانه در آن سوی مرزها علیه ایران است که با زبان کوردی و فارسی ۲۴ ساعته برنامه تخریبی اجرا می‌کنند در حالی که سالها است ماهیت گردانندگان این برنامه‌ها در قالب رسانه‌های بیگانه برای مردم شناخته شده است و هنوز کشتار دست‌جمعی مردم بی‌دفاع شهرهای مختلف ایران توسط نیروهای ضدانقلاب مانند کومله،دموکرات،حزب آزادی کردستان و دهها نمونه دیگر از یاد و خاطره مردم فراموش نشده است.

حالا این مزدوران در قالب رسانه اقدام به جنگ نرم علیه کشورهای مختلف مانند ایران را سالها است اجرایی کردند و به خیال خام خود قصد ضربه زدن به عقاید و افکار عمومی را دارند این در حالی است که مردم با نگرش واقع بینانه با ماهیت این عناصر کمونیست آشنایی دارند و هیچ‌گاه طعمه فریب آنها نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان