//
کدخبر: ۶۹۲۰۱ //

راه حل عجیب برای لاغری

شاید برایتان عجیب باشد اما حل کردن کره در قهوه می تواند به سلامتی شما کمک کند .

راه حل عجیب برای لاغری
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر به دنبال نوشیدن قهوه‎ای سالم‌تر هستید، شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می‌رسد اضافه کردن کره به آن نباشد، اما این روش می‌تواند تاثیری فوق‎العاده روی سلامتی شما داشته باشد.

 

بر اساس تحقیقات، کره شامل مقدار بسیار زیادی امگا۳ است، همچنین ضدالتهاب است و برای سلامتی روده بسیار مفید است، باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود و سطح انرژی بدن را بالا می‌برد. از طرفی ترکیب آن با قهوه باعث می‎شود نوشیدنی‎تان بسیار خوشمزه‌تر هم باشد.

 

نکته دیگر این که قهوه به تنهایی خاصیتی دارد که وقتی صبح‌ها نوشیده شود با میل به خوردن بیشتر غذا در طول روز مقابله می‌کند و به همین دلیل در بیشتر رژیم‎های غذایی جا دارد. حال اگر این ترکیب را صبح‎ها و به همراه صبحانه مصرف کنید، نه تنها میلتان به غذا در ادامه روز کم می‎شود، بلکه تا مدت‎ها احساس سیری دارید و در نتیجه این ترکیب می‌تواند برای لاغر شدن هم به شما کمک زیادی کند.

 

اما این نوشیدنی به دلایلی می‌تواند مضر هم باشد. خاصیت آن به شکلی است که اگر صبح در وعده غذایی صبحانه نوشیده شود و در ادامه روز فرد غذای سالم مصرف نکند، پرخوری کند یا به اندازه کافی کالری نسوزاند، می‌تواند باعث چاقی اضافی بدن هم بشود. در نتیجه باید مطمئن شوید فقط زمانی از آن استفاده می‎کنید که در طول روز برنامه‌ غذایی سالم همراه با ورزش دارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان