//
کدخبر: ۳۹۴۳۳۹ //

آیا روابط دختر و پسر حتما به ازدواج ختم می شود؟

بنطر شما هر رابطه ای که بین دختر و پسر ها شکل میگیرد منجر به ازدواج می شود؟با ما تا انتهای پست همراهی کنید.

آیا روابط دختر و پسر حتما به ازدواج ختم می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر توقع دارید وارد هر رابطه عاطفی که میشوید یا هر پیشنهاد ازدواجی که به شما می شود ختم به خیر شده و به ازدواج برسد کاملا در اشتباهید ، اغلب روابط عاطفی بی هدف و صرفا برای پر کردن تنهایی ، برآورده کردن نیازهای جنسی ، مالی  و عاطفی در کوتاه مدت است. روابط بی هدف معمولا نشانه های مشترکی دارند اگر میخواهید بدانید چه رابطه هایی به ازدواج ختم نمیشود با ما همراه شوید. 

زمانی که وارد یک رابطه عاطفی به قصد ازدواج می شوید ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که آیا دارم وقتم را تلف میکنم؟ این رابطه میتوانید به ازدواج ختم شود؟ نشانه رابطه هایی که به ازدواج ختم نمی شوند چیست ؟ چطور مطمئن شوم طرف مقابل مرا برای ازدواج می خواهد. 

عمر شما گنجینه ای است که تلف کردنش جبران ناپذیر است ، مراقب باشید که با وابستگی  به یک شخص نامناسب و ماندن در یک رابطه بی هدف آن را هدر ندهید. تشخیص این که یک رابطه قرار از به ازدواج ختم شود یا نه همیشه کار راحتی نیست و گاهی دچار پیچیدگی های زیادی می شود به خصوص اگر از نظر عاطفی به طرف مقابل وابسته شده باشید تشخیص هدف او از ماندن کنارتان مسلما سخت تر خواهد شد. 

در صورتی که هماهنگی های لازم با هم را نداشته باشید و نتوانید رابطه را مدیریت کنید مسلما رابطه شما به ازدواج ختم نخواهد شد. 

شاید شنیده باشید که عشق آدم را کور میکنید ، باید بگویم که کاملا درست است ، کشش جنسی و افزایش ترشح هورمونها در بدنتان باعث میشود اشتیاقی نسبت به پارتنرتان حس کنید که نسبت به اشتباه بودن رابطه تان کور شوید .

با وجودی که تمام تنش ها و اختلافات و سمی بودن رابطه را به چشم می بینید ولی با خودتان تصور میکنید همه این مشکلات قرار است با ازدواج حل شود و نمیتوانید به درک درستی از آسیب زا بودن رابطه تان برسید. 

پایان دادن به یک رابطه عاطفی ناسالم یا جدایی از کسی که دوستش دارید مسلما تصمیم سخت و ناراحت کننده ای است ولی بهترین شانس شما برای این است که بتوانید قلبتان را از شکست عشقی حفاظت کنید و یک فرد شایسته برای ازدواجتان پیدا کنید. 

درگیر شدن در یک رابطه عاطفی بلاتکلیف برایتان احساس تعهد و وابستگی می آورد و در نتیجه به خواستگار خوبی که دارید جواب رد می دهید چون مدام در ذهنتان لحظات عاشقانه ای که داشته اید را با رفتار رسمی خواستگارتان مقایسه میکنید در صورتی که این مقایسه کاملا غلط است چون هنوز آشنایی و صمیمیتی بین شما و خواستگارتان بوجود نیامده است.

ولی نکته مهم این است که خواستگار شما آمادگی ازدواج دارد و تصمیم جدی برای ساختن یک زندگی با شما گرفته است در حالی که پارتنر شما آمادگی ازدواج ندارد و صرفا یک پسر خوش صحبت است که به درت وقت گذرانی و هیجانات زودگذر میخورد و نمیتواند مسئولیت زندگی با شما را برعهده بگیرد وصرفا میتوانید تا مدتی با او خوش باشید. 

نشانه روابطی که به ازدواج ختم نمیشود:

 

  • رابطه با فردی که شرایط سنی و مالی مناسب ازدواج را ندارد
  • رابطه ای که بدون پیشنهاد ازدواج است
  • رابطه ای که قهر و دعوایش زیاد است
  • رابطه مخفیانه به ازدواج نمی رسد
  • رابطه ای که صرفا جنسی است نه عاطفی
  • رابطه ای که در آن احساس امنیت ندارید
  • رابطه همراه با خیانت و عدم صداقت

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان