//
کدخبر: ۳۹۴۱۰۱ //

ماری جوانا روی رابطه جنسی تاثیر میذاره؟ فوایدش بیشتره یا عوارضش؟

ماری‌جوانا که با نام‌های گل، علف، پات، گرس، گانجا و ماری‌جین نیز شناخته می‌شود، در واقع همان برگ‌ها، گل‌ها، ساقه‌ها و دانه‌های خشک‌شده گیاه شاهدانه است که حاوی ماده روان‌گردان دلتا – ۹ – تتراهیدروکانابینول (THC) و سایر ترکیبات مربوطه می‌باشد.

ماری جوانا روی رابطه جنسی تاثیر میذاره؟ فوایدش بیشتره یا عوارضش؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا تاثیر ماری جوانا بر رابطه جنسی خطرناک است؟ تاثیر طولانی مدت مصرف ماری جوانا بر رابطه جنسی و سلامتی چیست؟ و آیا ماریجوانا کیفیت رابطه جنسی را به طریقی معنی دار افزایش می دهد؟ با ما همراه باشید، زیرا ما همه چیزهایی را که باید در مورد ماری جوانا یا گل و رابطه جنسی بدانید جمع آوری کرده ایم.

ماری جوانا ممکن است میزان رابطه جنسی شما را افزایش دهد!

طبق تحقیقاتی که انجام شده کسانی که ماریجوانا مصرف میکنند، بیشتر از افرادی که به هیچ عنوان ماریجوانا مصرف نکرده اند رابطه جنسی داشته اند.

 تحقیقات انجام شده بین دو گروه از افراد مصرف کننده و کسانی که مصرف نمیکنند نشان میدهد، کسانی که مصرف روزانه دارند، حدود 20 درصد رابطه جنسی بیشتری داشتند. این مطالعه خاطرنشان کرد: زنانی که دیگر ماری جوانا مصرف نمی کنند به طور متوسط 6 بار در ماه رابطه جنسی برقرار می کنند در حالی که کسانی که روزانه مصرف میکنند 7.1 بار در ماه این کار را انجام می دهند. از طرف دیگر، مردانی که به هیچ وجه این ماده را مصرف نکرده بودند، ماهانه 5.6 بار رابطه جنسی برقرار می کردند، در حالی که مردان مصرف کننده ماری جوانا 6.9 بار در ماه رابطه جنسی داشتند.

ماری جوانا می تواند رابطه جنسی را طولانی تر کند!

اگرچه این نتیجه گیری که ماری جوانا به دوام بیشتر زوج در رختخواب کمک می کند، وسوسه انگیز است، اما ما نمی توانیم این احتمال را که این ماده به راحتی درک افراد از زمان را تغییر می دهد، رد کنیم. ممکن است به نظر برسد که رابطه جنسی‌تان وقتی که high هستید بیشتر طول می کشد، اما مدت زمان واقعی رابطه جنسی‌تان با زمان های عادی که چیزی مصرف نکرده اید، تفاوتی ندارد، بلکه فقط ادراک زمان برای شما کمی دچار تحریف شده است.

ماری جوانا باعث کاهش تستوسترون می شود!

مطالعات منتشر شده ادعا می کنند که ماری جوانا سطح تستوسترون در بدن را کاهش می دهد. از آنجا که هورمون تستوسترون یکی از هورمون های اصلی است که باعث ایجاد میل در هر دو جنس زن و مرد می شود، سطح پایین آن تأثیر منفی بر میل جنسی و عملکرد نعوظ دارد.

در واقع، مطالعات انجام شده بر روی ED (اختلال عملکرد نعوظ) در مردان جوان نشان داده است که استفاده از ماری جوانا عامل بزرگی در این است که مردان جوان، چاق و فاقد هرگونه بیماری زمینه ای مورد آسیب جدی در رابطه جنسی قرار می گیرند.

ماری جوانا ممکن است باروری شما را کاهش دهد!

اگر میخواهید صاحب فرزند شوید بهتر است مصرف ماری جوانا را تا حد زیادی کاهش دهید.

مطالعات نشان داده است که استفاده از ماری جوانا بیش از یک بار در هفته می تواند تعداد اسپرم را تا 30 درصد کاهش دهد. فرضیه محققان برجسته این است که تعاملی خاص بین اسپرم و THC (تتراهیدروکانابینول) وجود دارد.

مطالعه دیگری نشان داد حتی اگر زنی ماری جوانا مصرف کرده باشد، THC می تواند بر هر اسپرم وارده به سیستم تولید مثل او تأثیر بگذارد. همچنین لازم به ذکر است که مطالعات نشان داده است مصرف ماری جوانا با تولد زودرس، تولد نوزاد مرده و کم وزن ارتباط داشته باشد.

ماری جوانا میتواند گاردها را از میان بردارد!

طبق گزارشات جمع آوری شده بیشتر افرادی که در کارهایشان نیاز به توجه و تمرکز زیادی دارند بعد از مصرف ماری جوانا میزان استرس آنها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

مطالعات بی شماری نشان می دهد که ماری جوانا انواع اختلالات اضطرابی را تحت تأثیر قرار می دهد، از اختلال اضطراب اجتماعی گرفته تا وسواس فکری عملی و استرس پس از سانحه.

افرادی که ماری جوانا را هنگام رابطه جنسی تجربه میکنند به احتمال زیاد کارهایی را انجام می دهند یا حرفهایی را می زنند که در زمان هوشیاری احتمال انجام آن کار تقریبا صفر است. زیرا در زمان هوشیاری بسیار از انجام آن کار خجالت زده میشوند.

ماری جوانا میتواند ایمنی رابطه جنسی را پایین بیاورد!

یک مطالعه نشان میدهد که ارتباطی بین مصرف ماری جوانا و دفعات پایین تر استفاده از کاندوم و در نتیجه آن، شیوع بیشتر عفونت های مقاربتی وجود دارد. همچنین مواد روان گردان می تواند در درک رضایت تأثیر بگذارد. برای مثال در یک ذهنیت تغییر یافته با مصرف ماده روان‌گردان، ممکن است نتوانید با چیزی موافقت کنید یا اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما نیز مشتاقانه با آن موافق است یا خیر.

مصرف ماری جوانا ممکن است منجر به مشکلات نعوظ شود!

یک مطالعه در دانشگاه لاتروب در ملبورن نشان داده است که مردانی که روزانه ماری جوانا مصرف میکنند چهار برابر بیشتر از مردانی که مصرف نمیکنند در رسیدن به انزال مشکل دارند. (جالب اینجاست که سایر کاربرانی که مصرف زیاد ماری جوانا داشته اند، مشکلات دیگری نیز داشتند، برای مثال آنها انزال زودرس را تقریباً سه برابر میزان کسانی که این ماده را مصرف نمیکنند تجربه کرده اند.)

ماری جوانا  می تواند عملکرد جنسی زنان را مختل کند!

یک عارضه جانبی بسیار رایج کشیدن ماری جوانا، خشک شدن واژن است. طبق گفته یکی از مصرف کنندگان ماریجوانا در رابطه جنسی، هنگام high بودن این ماده واژن را خشک می کند و لیزی آن در سکس را کاهش میدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان