//
کدخبر: ۳۹۲۰۴۲ //

پیشنهاد بی‌شرمانه همسرم دیوانه‌ام کرده/ او تقاضای رابطه جنسی گروهی دارد/ نمی‌دونم باید چکار کنم ؟

برخی از افراد فانتزی‌های جنسی دارند که ممکن است درست نباشد و بیان کردن آن در زندگی مشترک، باعث خراب شدن رابطه و دلخوری و ناراحتی شدید همسر شود که ممکن است منجر به سردی رابطه شود.

پیشنهاد بی‌شرمانه همسرم دیوانه‌ام کرده/ او تقاضای رابطه جنسی گروهی دارد/ نمی‌دونم باید چکار کنم ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از افراد فانتزی‌های جنسی دارند که ممکن است درست نباشد و بیان کردن آن در زندگی مشترک، باعث خراب شدن رابطه و دلخوری و ناراحتی شدید همسر شود که ممکن است منجر به سردی رابطه شود. برخی از حرف‌ها و خواسته‌ها در حین رابطه جنسی، تا این حد می‌توانند تاثیر منفی روی رابطه و طرف مقابل بگذارند. یکی از این خواسته‌ها و فانتزی‌ها، سکس ضربدری است که در این مقاله ابتدا توضیح می‌دهیم که سکس ضربدری چیست، سپس به این موضوع می‌پردازیم که چرا برخی از افراد این نوع رابطه جنسی را دوست دارند و به آن تمایل دارند و سپس درباره عواقب آن توضیح خواهیم داد.

سکس ضربدری نوعی رابطه جنسی است که در آن دو یا چند زوج با هم رابطه جنسی گروهی برقرار می‌کنند. البته سکس ضربدری انواع دیگری نیز دارد، مثل رابطه برقرار کردن یک زوج با دختر یا پسری دیگر. درواقع در این نوع رابطه جنسی، در کنار یک زوج، افراد دیگری نیز وارد رابطه جنسی می‌شوند و با هم رابطه گروهی برقرار می‌کنند.

آیا سکس ضربدری مجاز است؟

این نوع رابطه درست و مجاز نیست اما در برخی از کشورها آزاد است و مکان‌های خاص و افراد خاصی وجود دارند که به این نوع رابطه‌ها تن می‌دهند و انجام می‌دهند.

دلایل تمایل به سکس ضربدری

فانتزی‌های جنسی

فانتزی‌های جنسی یعنی تمایلات و خواسته‌هایی که در ذهن فرد وجود دارند. برخی از افراد این تمایلات و خواسته‌ها را عملی می‌کنند و انجام می‌دهند اما برخی از افراد در ذهن‌شان آنها را سرکوب کرده و انجام نمی‌دهند. یکی از این فانتزی‌ها و خواسته‌ها، می‌تواند سکس ضربدری باشد. این تمایلات و خواسته‌ها، ممکن است به دوران کودکی مربوط باشد یعنی اتفاقاتی که در دوران کودکی برای شخص می‌افتد یا چیزهایی که می‌بیند و روی ذهن او تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که شخص در دوران جوانی و بزرگسالی، خواسته‌ها و تمایلات عجیبی داشته باشد.

رابطه جنسی

داشتن شریک‌های جنسی زیاد

افرادی که شریک‌های جنسی زیادی دارند، گاهی دوست دارند که با همه به صورت همزمان رابطه داشته باشند.

سرد شدن از رابطه زناشویی

رخی از زوجینی که از رابطه جنسی با هم خسته می‌شوند و رابطه‌شان دچار یکنواختی و سردی می‌شود، این خواسته در آنها به وجود می‌آید که یک زوج یا زن یا مرد دیگری را وارد رابطه‌شان کنند و با او سکس ضربدری داشته باشند تا از این طریق، یک تنوع و هیجان جدید به رابطه زناشویی‌شان منتقل شود. البته که این روش مناسبی برای ایجاد کردن تنوع نیست چون روش‌های بسیار زیاد و سالمی وجود دارد که این تنوع و هیجان را ایجاد می‌کنند.

ابراز قدرت و جذابیت

برخی از افراد که دائما توسط همسرشان تحقیر می‌شوند و همسرشان به آنها احساس ضعف می‌دهد و غرور و شخصیت‌شان را زیر پا می‌گذارد، باعث می‌شود که این افراد برای ابراز قدرت و جذابیت خود به همسرشان، بخواهند که زوج یا زن و مرد دیگری وارد رابطه‌شان شوند تا به همسرشان ثابت شود که یک فرد دیگر می‌تواند از قدرت و جذابیت جنسی آنها لذت ببرد، پس آنها شریک عاطفی و جنسی خوبی هستند. درواقع اگر در رابطه زناشویی و زندگی مشترک، غرور، شخصیت و جذابیت طرف مقابل زیر سوال برود، ممکن است شخص تصمیم بگیرد این تایید و تحسین را از شخص دیگری و به روش اشتباه و ناسالم دیگری دریافت کند که یکی از این روش‌ها، سکس ضربدری با زوج یا افراد دیگر است.

رابطه نامشروع

تماشا کردن یا تماشا شدن در رابطه جنسی

برخی از افراد فقط زمانی تحریک و ارضاء می‌شوند که سکس همسرشان را با شخص دیگری ببینند و یا خودشان با شخص دیگری رابطه برقرار کنند و همسرشان آنها را تماشا کند. این هم یکی از فانتزی‌های جنسی است که برخی از افراد دارند و باعث می‌شود که مایل به انجام سکس ضربدری باشند.

برآورده نشدن نیازها در زندگی مشترک

اگر در زندگی مشترک نیازهای اصلی فرد برآورده نشود، باعث می‌شود فرد برای برآورده کردن نیازهایش به روابط فرازناشویی پناه ببرد.

ناتوانی در نه گفتن

گاهی به افراد پیشنهاد می‌شود که روابط ضربدری برقرار کنند و به همسرشان خیانت کنند. افرادی که توانایی نه گفتن ندارند، درگیر این نوع روابط می‌شوند.

تاییدطلبی

همه ما در روابط‌مان نیاز داریم دیده شویم، تایید شویم و از ما تعریف و تمجید شود. وقتی این کار انجام نمی‌شود، ممکن است به سمت افرادی متمایل شویم که ما را تایید می‌کنند و این حس خوب را به ما می‌دهند. کم کم می‌بینیم به این فرد وابسته شده‌ایم و عاشق این شده‌ایم که او ما را می‌بیند و تاییدمان می‌کند. پس تاییدطلبی هم یکی از این دلایل می‌تواند باشد.

زمانی که رابطه زناشویی زوجین مختل شود و یا با فانتزی‌های جنسی عجیب و اشتباه مواجه شود، افراد تحت تاثیر این تغییرات و فانتزی‌های اشتباه قرار می‌گیرند و دچار بیماری‌ها و مشکلات روحی و روانی می‌شوند. به عنوان مثال اگر مرد این درخواست را از همسرش داشته باشد که زن دیگری را وارد رابطه جنسی‌شان کنند، مشخص است که زن از لحاظ روحی و روانی از این درخواست همسرش آسیب شدیدی می‌بیند و ممکن است در زندگی مشترک به یک شخص مضطرب، عصبی و پرخاشگر تبدیل شود و یا نسبت به همسرش بی‌اعتمادی شدیدی را پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان