//
کدخبر: ۳۸۵۱۹۰ //
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

قبل از رابطه زناشویی هرگز این مواد غذایی را نخورید!!

نکات بسیاری برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و مفید باید رعایت شود که تغذیه یکی از این نکات است. در میان مواد غذایی ممنوع قبل از رابطه زناشویی، خوراکی های مفید بسیاری را خواهید شناخت که موجب سرد مزاجی می شوند.

قبل از رابطه زناشویی هرگز این مواد غذایی را نخورید!!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات بسیاری برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و مفید باید رعایت شود که تغذیه یکی از این نکات است. در میان مواد غذایی ممنوع قبل از رابطه زناشویی، خوراکی های مفید بسیاری را خواهید شناخت که موجب سرد مزاجی می شوند.

مواد غذایی که نباید قبل از رابطه جنسی بخورید

برای داشتن یک رابطه جنسی زناشویی سالم علاوه بر نکات بهداشتی و .. بایستی به مواد غذایی و خوراکی هایی که به خصوص قبل از نزدیکی مصرف می کنید توجه بیشتری داشته باشید.مواد غذایی که قبل از رابطه جنسی مصرف می شوند به دو دسته ی مفید و مضر برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و بدون مشکل از لحاظ سردمزاجی و یا ناتوانی و کم توانی زن و مرد در برقراری نزدیکی مورد بررسی قرار گرفته اند و تعدادی را که به عنوان خوردنی های مضر در این رابطه شناخته شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

خوراکی ها و مواد غذایی مضر برای رابطه جنسی و زناشویی

1- شکلات

در میان شکلات هایی که مصرف می کنید تا حد امکان از شکلات های رنگ سفید و زرد قبل از برقراری رابطه جنسی پرهیز کنید چرا که کاهش تمایل جنسی به خصوص در زنان از عوارض مصرف این سته از شکلات ها قبل از رابطه جنسی است. گفتنی است بهترین نوع شکلات ، شکلات تیره رنگ است که آنتی اکسیدان بالایی دارد.

2- شیرین بیان

به عقیده ی متخصصان شیرین بیان موجب کاهش میزان تستسترون در بدن می شود و از انجایی که تستسترون بیشتر در بدن یعنی میل جنسی بیشتر در زن و مرد پس این خوردنی هم از لیست مواد غذایی مصرفی قبل از نزدیکی و رابطه جنسی خط می خورد.

3- هات داگ

فست فودها به هیچ عنوان نمی توانند جزوی از برنامه غذایی و خوردنی های سالم محسوب شوند. گفتنی است غذاهای فراوری شده و فست فودها تاثیر منفی بر توانایی بدن در برقراری یک رابطه جنسی سالم و مفید می شوند که در میان تمام فست فودها هات داگ بدترین نوع خوراکی و مضرترین غذا برای افرادی است که به فکر داشتن رابطه جنسی سالم با همسرشان هستند چرا که مطالعات نشان داده است که بعد از خوردن هات داگ افراد احساس کمبود انرزی می کنند و 85 درصد افرادی که مورد بررسی قرار گرفته اند بعد از خوردن هات داگ تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشته اند.

قبل-رابطه-زناشویی-هرگز-این-مواد-غذایی-را-نخورید-4537

قبل از رابطه زناشویی هرگز این مواد غذایی را نخورید!!2

مضرات هات داگ برای رابطه جنسی و زناشویی سالم

4-لوبیا

حبوبات منبع خوبی از فیبر و پروتئین ها برای بدن است. اما آنها حاوی یک نوع قند هستند که هضم را کند کرده و باعث نفخ و گاز می شود. هیچ کس دوست ندارد شکم گازدار و نفخ آلود داشته باشد چون ایده آل برای رابطه جنسی نیست.

5- پنیر

پنیر جزو دسته مواد غذایی است که مصرف ان قبل از برقراری رابطه جنسی به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که زمانیکه پنیر می خوریم بوی بد در ما بوجود می آید پس از این ماده غذایی قبل از رابطه جنسی اجتناب کنید

6-گوشت قرمز

گوشت قرمز سنگین است و می تواند هضم آن طول بکشد همچنین احساس تنبلی و خواب آلودگی به شما دست میدهد

7- بلغور جو دوسر

این ماده غذایی پرخاصیت در کنار خواص و فوایدی که برای بدن دارد و می تواند تا ساعتها به شما حساس سیری می بخشد اما از طرفی توانایی افزایش میلی جنسی شما را ندارد و برعکس موجب کاهش شدید میل جنسی به خصوص در زنان می شود.

8- سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده دارای چربی هایی است که می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و باعث کاهش گردش خون شود. همچنین حاوی مقدار زیادی نمک است ، که برای مردان فشار خون را بالا نگه دارد

قبل-رابطه-زناشویی-هرگز-این-مواد-غذایی-را-نخورید-261

سیب زمینی سرخ کرده و مواد غذایی که موجب سرد مزاجی در رابطه جنسی می شوند

9-قرص نعناع

در حالی که شما ممکن است فکر می کنم که جویدن قرص نعناع برای تازه کردن نفس قبل از رابطه جنسی خوب است، مطالعات نشان می دهد که مواد موجود در نعناع می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد و این می تواند میل جنسی شما تاثیر گذارد.

10--سویا

سویا جزو دسته ای از مواد غذایی است که مصرف ان قبل از برقراری رابطه جنسی اصلا توصیه نمی شود . سویا به دلیل داشتن فیتواستروژن تا حد قابل توجهی میزان تستسترون را در بدن کاهش می دهد و موجب بی میلی و سرد مزاجی جنسی می شود.

11-نوشیدنی های انرزی زا

این نوشیدنی ها به دلیل دارا بودن رنگهای مصنوعی و افزودنی های شیمیایی قادر هستند به سرعت انرزی شما را افزایش دهند اما

12-سیر

سیر عطر و طعم مواد غذایی را تغییر می دهد برای سلامتی خوب است ولی هرگز قبل از رابطه زناشویی از این ماده استفاده نکنید چون نه تنها دارای عطر و بوی قوی است بلکه دارای نشاسته است که می تواند نفخ ایجاد کند.

13- بروکلی

کلم بروکلی دنیایی از خواص است. کلم بروکلی حاوی میزان قابل توجهی ویتامین های گروه A,K است اما زمانی که صحبت میل جنسی و توانایی برقراری رابطه جنسی سالم و مناسب به میان می اید جزو مواد غذایی قرار می گیرد که نباید قبل از رابطه جنسی مصرف شود.

کلم بروکلی با دارا بودن مواد معدنی خاص منجر به کاهش استروژن شده و موجب کاهش میل جنسی در زنان می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان