//
کدخبر: ۳۸۰۳۴۸ //
تست هوش|تست|تست هوش تصویری

اگر با هوشی بگو کدام یک کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است؟

چه کسی کیک را به سوی پسرک تصویر پرتاب کرده است؟ شما برای حل این آزمون زمان بسیار کمی دارید.

اگر با هوشی بگو کدام یک کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در واقع یک نابغه و کسی که دارای قدرت هوش و تیزبینی بالاست می تواند در کمتر از 3 ثانیه آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک را رمزگشایی کند. رمزگشایی این آزمون می تواتند میزان هوش و تیزبینی شما را تعیین کند. لذا با دقت به توضیحات و تصویر آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک  نگاه کنید و تلاش کنید آن را حل کنید.

فکر نکنید آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک بسیار ساده است. همیشه چیزهای ساده می توانند ذهن و فکر ما را به سختی درگیر کنند. به باور طراح و سازنده این آزمون تنها 8 درصد از شرکت کنندگان می توانند در زمان مشخص شده آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک را حل کنند. لذا سعی کنید از تمام هوش و حوس خود برای حل و رمزگشایی آزمون استفاده کنید. 

آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک

با توجه به مطالبی که در سطور بالا گفته ش، حال از شما می پرسیم که آیا می توانید اثبات کنید که یک کارآگاه با استعداد هستید که می تواند به راحتی سخت ترین و جدی ترین معماها را حل کند. اگر فکر می کنید ذهن چابکی دارید، آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک قطعاً به شما توصیه می شود. از 100% ظرفیت بینایی و مهارت های شناختی خود برای تشخیص پاسخ نهایی آزمون استفاده کنید.

کیک رو کی انداخت؟ در طول جلسه ای در مدرسه، همه به آرامی غذا می خوردند، که ناگهان به صورت پسرکی قطعه کیکی برخورد کرد که سبب عصبانیت شدید او شد.این پسرک. هنگام تلاش برای یافتن مقصر، سه مظنون را شناسایی کرد. او در نهاییت کسی که به سوی او کیک پرتا ب کرد را شناسایی کرد. آیا شما می توانید این فرد راپیدا کنید.

به یاد داشته باشید که تحت تأثیر ظواهر قرار نگیرید و در چالش خودنمایی نکنید، فقط به صبر زیادی نیاز دارید و تمام جزئیات تصویر را با دقت مشاهده کنید.

آزمون-شناسایی-پرتاب-کننده-کیک-1-1200x675

پاسخ آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک

توانستید آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک را پیدا کنید: اگر هنوز به دنبال پاسخ آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک هستید می توانید 5 ثانیه دیگر جستجو کنید.

پاسخ آزمون شناسایی پرتاب کننده کیک: مسلم است که با بررسی خوب خود متوجه شدید که تنها کسی که دیگر کیک ندارد، دانش آموز وسطی است. او نمی توانست به این سرعت کیک خودش را بخورد. او مقصر است و حتی برای گمراه کردن وانمود کرده است که اطراف دهانش کیکی است.

آزمون-شناسایی-پرتاب-کننده-کیک-2-1200x675

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان