//
کدخبر: ۳۷۵۵۷۱ //

شیشه های ساختمان را کدامیک از این افراد شکسته است؟ هوش خودت رو محک بزن!

بسیاری از مواقع برای یادگیری یک شغل جدید لازم است، تمرینات درست داشت. کارآگاهان و افسران پلیس قابل از اینکه وارد فعالیت اصلی خود شوند، مورد امتحانات و آزمون های گوناگون قرار می گیرند.

شیشه های ساختمان را کدامیک از این افراد شکسته است؟ هوش خودت رو محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

 معماها و سوالات هوش فراوانی در اختیار آنها قرار می گیرد تا میزان زیرکی و هوش آنان سنجیده شود. سوالات و صحنه های شبه جرم ترتیب داده شده و از آنها خواسته می شود که آن را حل نمایند. با دقت آزمون شناسایی مقصر را مورد توجه قرار دهید.

شما احساس می کنید که یک کارآگاه خبره هستید؟ بنابراین این رمز و رازی که در آزمون شناسایی مقصر نهفته است، ممکن است برای شما جالب باشد. تعداد زیادی از مردم برای حل این معما تلاش خواهند کرد، اما تنها یک ذهن خلاق و کارآگاهی می تواند در زمان مشخص شده (فقط نگاه اول) آزمون شناسایی مقصر را تحلیل و پاسخ دهد. برای یافتن پاسخ در زمان محدود باید به مهارت های خود تکیه کنید.

آزمون شناسایی مقصر

آنچه که تحت عنوان آزمون شناسایی مقصر، نامگذاری شده است، تصویری جالب با شما به اشتراک گذاشته شده است. شیشه های یک ساختمان شکسته شده است و سه مظنون برای این کار وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد زیر در شکستن شیشه ساختمان نقش دئاشته اند؟ به نظر شما کدامیکی شیشه ها را شکسته است؟ چرا؟

شما برای یافتن راه حل آزمون شناسایی مقصر، باید تمام جزئیات این تصویر را مرور کنید. باید تمرکز کنید، زیرا هر حواس پرتی می تواند به سرعت و به طور قطعی شما را از پاسخ دور کند.

آزمون-شناسایی-شکننده-شیشه-1

پاسخ آزمون شناسایی مقصر

نمی دانسم که آیا توانسید در تلاش اول پاسخ آزمون شناسایی مقصر را پیدا کنید یا خیر!؟ اگر هنوز پاسخ ها را پیدا نکردید، می توانید بیشتر تلاش کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر بررسی کنید.

پاسخ آزمون شناسایی مقصر: روزنامه فروش یا کسی هر روز روزنامه ها را به سمت خانه ها پرتاب می کند، مقصر است. تعداد چند روزانه بسته بندی شده، وزن سنگینی ایجاد کرده و وقتی با شدت پرتاب می شود، می تواند حکم یک سنگ را پیدا کند. لذا پرتاب روزنامه ها عامل اصلی شکستن شیشه ها بودند. یک دسته روزنامه بسته بندی شده، کنار شیشه های شکسته شده دیده می شود.

آزمون-شناسایی-شکننده-شیشه-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۵۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان