//
کدخبر: ۳۷۳۱۹۸ //

فقط تیزبین ها می تونن ۲ چهره مخفی در تصویر را پیدا کنند!

طراح این آزمون مدعی است که فقط افرادی که تخیل عالی دارند، می توانند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای پاسخ صحیح را ارائه دهند. آیا می توانید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید؟

فقط تیزبین ها می تونن 2 چهره مخفی در تصویر را پیدا کنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر می خواهید بر این چالش تصویری غلبه کنید، باید به خلاقیت و توانایی خود اجازه دهید، آرام آرام رشد کند. باید به خاطر داشته باشید که تنها 18٪ از کاربران اینترنت آزمون شناسایی چهره های استتار شده را حل کردند.

آزمون شناسایی چهره های استتار شده

دو چهره استتار شده کجا هستند؟ ماموریت امروز این است که در 5  ثانیه، 2 چهره را پیدا کنید که در جایی از تصویر به خوبی پنهان شده اند. آیا می توانید این چالش تصویری را حل کنید؟ امیدواریم اینطور باشد زیرا تمرین از هم اکنون شروع می شود.

آزمون-شناسایی-چهره-های-استتار-شده-2

پاسخ آزمون شناسایی چهره های استتار شده

زمان به پایان رسیده است! می دانیم که حل این چالش تصویری چندان آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست. فقط باید به تخیل خود اجازه دهید تا دو چهره پنهان را پیدا کنید. در مرحله بعد، می توانید از نتایج رسمی این تمرین ذهنی مطلع شوید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

پاسخ: در تصویر آزمون شناسایی چهره های استتار شده ما چهره های استتار شده را برای شما علامتگذاری کرده ایم. آیا شما توانستید این دو چهره را در زمان مشخص شده پیدا کنید.

آزمون-شناسایی-چهره-های-استتار-شده-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان