//
کدخبر: ۳۷۱۸۱۱ //

ببینم می تونی همسر مرد بیمار رو از بین دو نفر در تصویر پیدا کنی یا نه

بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش آزمون شناسایی همسر مرد را حل کنند.

ببینم می تونی همسر مرد بیمار رو از بین دو نفر در تصویر پیدا کنی یا نه
به گزارش فرتاک نیوز،

 این بازی ها می توانند برای رشد توانائیهای شناختی شما مفید واقع شود. شما به مانند بسیاری از سوالات یا معماهای تصویری نیازمند نکته سنجی و قدرت دید عالی است.

آزمون شناسایی همسر مرد نیز به مانند بسیاری از آزمون های مجله خبری چشمک با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید در زمان مشخص شده پاسخ را ارائه دهید. آزمون شناسایی همسر مرد پس از انتشار در فیس بوک در کمتر از 3 ساعت بیش از 1000 مرتبه همرسانی شد و اکثر افراد تلاش کردند تا خود و دوستان و اطرافیان خود را مورد آزمایش قرار دهند.

آزمون شناسایی همسر مرد

اگر فکر می کنید تیزبین و دقیق هستید، با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر مرد همراه باشید. شما می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را با کمک این آزمون مورد آزمایش قرار دهید. تلاش کنید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون را حل کنید و دقت و تمرکز خود را رشد و توسعه دهید.

این معمای تصویری جدید یکی از سخت‌ترین معمای‌های موجود در اینترنت است زیرا تنها گروه کوچکی از مردم موفق به یافتن پاسخ شدند. لذا از شما دعوت می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون تقلب آن را حل کنید.

همانطور که اشاره شد، برای انجام آزمون شناسایی نوزاد دختر  تنها 5 ثانیه فرصت دارید. شما تنها در این صورت است که می توانید نشان دهید که آماده حل هر گونه سوال و معمای تصویری هستید. لازم به ذکر است که این نوع فعالیت ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی خود را ارتقا دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات تصویری را حل کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی همسر مرد را با هم مرور می کنیم.

حادثه دیدگان یک رویداد ترافیکی را به بیمارستان منتقل کردند. پس از بهبودی نسبی سه نفر از افراد را به یک اتاق منتقل کردند. در این اتاق که در تصویر مشاهده می کنید، دو زن مصدوم و یک مرد مصدوم بستری شدند. یکی از زنان همسر مرد آسیب دیده است. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر این مرد است. 5 ثانیه بیشتر فرصت ندارید.

آزمون-شناسایی-همسر-مرد-1

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد

اگر موفق به غلبه بر این چالش شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نشان دادید که واقعا نکته سنج و تیزبین هستید و در انجام این آزمون ها متخصص هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید 3 ثانیه دیگر فرصت داده می شود تا برای دومین بار شانس موفقیت خود را امتحان کنید.

همسر واقعی مرد زن سمت راست است. برای اینکه زن سمت چپ تصویری از عکس خود و همسرش را در کنار تخت خود قرار داده است.

آزمون-شناسایی-همسر-مرد-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان