//
کدخبر: ۳۷۳۰۷۳ //

یک موش در غذای کودکان رهاشده / بگو ببینم کودک شیطون کدومشونه؟

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید.

یک موش در غذای کودکان رهاشده / بگو ببینم کودک شیطون کدومشونه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند.

مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. 

آزمون شناخت کودک شیطون

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناخت کودک شیطون را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون شناخت کودک شیطون، چند کودک را در تصویر می بینید. یکی از کودکان تلاش کرده با رهاسازی یک موش در غذاخوری مدرسه، یکی از همکلاسی های خود را بترساند. فکر می کنید عامل این کار، کدامیک از کودکان تصویر است.

به نظر شما ماریا کدامیک از کودکان خطاکار است و به خاطر آوردن موش به سالن غذاخوری باید تنبیه شود؟ با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 5 ثانیه وقت دارید!

آزمون-شناخت-کودک-شیطون-2

پاسخ آزمون شناخت کودک شیطون

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ آزمون شناخت کودک شیطون را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

شاید برخی دخترک سمت چپ را عامل این کار معرفی کنند، آنهم به دلیل خنده مرموزی که بر لب داردو اما واقعیت امر این است که پسرک سمتی راست تصویر این کار را کرده است. به قفس آهنی دستان او توجه کنید.

آزمون-شناخت-کودک-شیطون-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان