//
کدخبر: ۳۷۲۷۵۳ //
تست هوش|تست|تست هوش تصویری

چالشی جالب؛ اشتباه در تصویر رو پیدا کن!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه پارک را با دقت نگاه کنید. در ابتدا آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید. به این چالش بپیوندید که بار‌ها و بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده است.

چالشی جالب؛ اشتباه در تصویر رو پیدا کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

دقت و توجه به جزئیات، امروز با رشد فناوری و افزایش دغدغه‌ها و دل مشغولی‌ها بسیار کم رنگ شده است. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می‌شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می‌گردد که خود به خود در بسیاری از امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم.

تصویر آزمون شناسایی اشتباه پارک را با دقت نگاه کنید. در ابتدا آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید.

مانند این تصویر که در آن باید اشتباه موجود را در تصویر پیدا کنید. شما باید در نگاه اول این کار را انجام دهید. آیا با این توضیحات جرات شرکت در آزمون شناسایی اشتباه پارک را دارید؟!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه پارک، یک پارک زیبا را در ابتدای صبح نشان می‌دهد. زمانی که آدم‌ها در خواب شیرین هستند و در پارک کسی نیست. همه چیز عادی و طبیعی به نظر می‌رسد. اما اگر تیزبین باشید در همان نگاه اول اشتباه موجود در تصویر را می‌بینید. آماده هستید به تصویر نگاه کنید؟ امیدوارم شما هم از جمله تیزبین‌ها و جزئی نگر‌های معدود این کرده خاکی باشید.

معمای تصویری جذاب؛ یک اشتباه در پارک را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه پارک

پاسخ

بله. اشتباه در نیمکتی است که فاقد پایه می‌باشد. برخی دیگر وجود مرغ‌های دریایی در پارک را نیز اشتباه تصویر ذکر کرده اند. به باور آن‌ها در اطراف پارک فقط ساختمان‌های شهری دیده می‌شود و هیچ دریایی وجود ندارد. پس وجود این پرندگان در پارک اشتباه است. به هر صورت نیمکت بدون پایه در تصویر علامتگذاری شده است. این ازمون را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذرید و میزان جزئی نگری آن‌ها را محک بزنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان