//
کدخبر: ۳۷۲۸۷۳ //

اگر روی تخته چوب حرکتی صورت بگیرد، کدامیک از این دو نفر سقوط می کند؟

سوالات و معماهای تصویری به بخش جدایی ناپذیر شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند.

اگر روی تخته چوب حرکتی صورت بگیرد، کدامیک از این دو نفر سقوط می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شما می توانید با انجام انواع و اقسام بازی های فکری، مغز خود را ورزش و تمرین دهد. با تمرین مغز می توانید ذهن خود را آزاد و آرام کنید و با این کار بهترین زمینه را برای رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را فراهم کنید.

با انجام بازی های فکری، سلول های خاکستری مغز وادار به فعالیت می شود. فعالیت مغز در بلند مدت از بیماری هایی مانند آلزایمر و فراموشی جلوگیری می کند. اما لازم است به صورت مرتب و منظم به مانند ورزش صبحگاهی، دقایقی از طول روز را به انجام بازی های فکری اختصاص دهید. آزمون شناسایی چه کسی خواهد مرد: از جمله آزمون هایی است که نگاه تیزبین و دقت تان می تواند به حل این آزمون کمک کند.لذا آزمونی خوب است برای محک زدن توانایی های شما.

آزمون شناسایی چه کسی خواهد مرد

اشتراک امروز تصویر آزمون شناسایی چه کسی خواهد مرد می تواند برای ذهن های خلاق یک چالش جدید باشد. چرا که باید برای حل این آزمون از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنید. تنها یک ذهن متمرکز و یک نگاه تیزبین می تواند در زمان محدود این پازل، پاسخ این سوال تصویری را پیدا کند. برای سخت تر شدن این آزمون، سازنده معتقد است که حل آزمون شناسایی چه کسی خواهد مردباید در یک نگاه صورت گیرد.

در آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی با دو مرد روبرو هستید. هر کدام مدعی هستند که جان دیگری در دستان اوست. به نظر شما در صورت هر گونه اشتباه کدامیک از افراد خواهد مرد؟ واقعا چه کسی خواهد مرد؟ به تصویر با دقت نگاه کنید. می توانید با یک نگاه این آزمون را حل کنید.

5555555555555

پاسخ آزمون شناسایی چه کسی خواهد مرد

اگر موفق به غلبه بر آزمون شناسایی چه کسی خواهد مرد شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نشان دادید که واقعا نکته سنج و تیزبین هستید و در انجام این آزمون ها متخصص هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید 3 ثانیه دیگر فرصت داده می شود تا برای دومین بار شانس موفقیت خود را امتحان کنید.

پاسخ های این معما می تواند به شکل های گوناگونی مطرح شود و با توجه به نوع حرکت دو نفر ممکن است، نتیجه متفوت باشد. اگر فرد سمت راست زیرکانه با سرعت از روی تخته به کناری رود، احتنمال مرگ کسی که در سمت چپ بر روی تخته چوب قرار دارد، بیشتر است.

در یک حالت دیگر، اگر فرد سمت چپ تمایل به کشتن فرد دیگر داشته باشد با فشار بر چوپ می تواند سبب سقوط فرد کنار لبه پرتگاه شود. چرا که فاصله چوب تا پرتگاه بسیار کم است. در هر حالت اگر فرد سمت راست بخواهد هر دو پایش را همزمان از روی چوب بردارد، سقوط فرد چپی حتمی است. اما اگر فقط یک پا را بردارد احتمال اینکه فرد سقوط کند و او نیز با جهش تخته چوب به پائین بیفتد زیاد است.

6545454

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان