//
کدخبر: ۳۸۰۲۵۷ //
رابطه جنسی/ مشکلات جنسی/ دانستنی‌های جنسی

این مردان در روابط جنسی فوق‌العاده هستند/ خانم‌ها عاشق مردانی با این خصوصیات!

مکان های تحریک پذیر در زنان در هنگام روابط جنسی به بیش از 20 مورد می رسد که می خواهیم آنها را بررسی کنیم تا برترین روابط جنسی را با همسر خود تجربه کنید .

این مردان در روابط جنسی فوق‌العاده هستند/ خانم‌ها عاشق مردانی با این خصوصیات!
به گزارش فرتاک نیوز،

مکان‌های تحریک پذیر در زنان در هنگام روابط جنسی به بیش از 20 مورد می‌رسد که می‌خواهیم آنها را بررسی کنیم تا برترین روابط جنسی را با همسر خود تجربه کنید .

مردان همیشه در رابطه ی جنسی ، به دنبال راهی برای ارضا کردن همسرشان هستند. حتی گاهی اوقات بیشتر از این که به فکر لذت بردن خودشان از رابطه باشند ، به لذت همسرشان دقت میکنند

این مطلب فقط جهت اموزش به زوجین قرار گرفته است تا رابطه زناشویی بهتری داشته باشند

دوست دارم همین ابتدا این توضیح را بدهم که مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند 

که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند، لذا ۲۰ تحریک کننده جنسی زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار سبب این می شوند که زن از حالت تدافعی در سکس بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی میشود

c2t1bJ01gc1r

و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی سکسی به لذت جنسی می رسد و هم زن با احساس امنیت در سکس به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک میشود.

این مثال را هم قبل از خواندن مقاله بشنوید که استاد بزرگ روانشناسی میگفته اند که : « در منزل باید مرد سلطان و زن نخست وزیر باشد » البته از نوع انگلیسیش « یه وقت فکر نکنید من انگلیسیم، منظورم اینه که مرد باید حس فرمانفرمایی اش تامین شود »،

اگر رابطه اینگونه باشد و بر اساس درک و تامین نیازهای متقابل باشد میشود به پایداری و محکم بودن آن مطمئن بود. « برای درک درست این جمله، مقاله سرد کننده های جنسی مردان را بخوانید تا خدای ناکرده تلقی استبدادی از این جمله نداشته باشید . »

برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنس مخالفتان می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

۲۰ تحریک کننده جنسی زنان : این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از سکس به قهرمانان داستانهای عشقی مبدل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان رابه یکی از این قهرمانان مبدل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا مشاهده نمایید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند « آقایونی که به سرعت می روند سراغ در آوردن لباس زیر خانمشان و عمل دخول را آغاز میکنند و فوری و باعجله می‌خواهند کار را تمام کنند به این مضمون دقت کنند که اگر شعله‌های جنسی خانمشان رابه آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. »

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند « آقایونی که نمی‌خواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند، به این مضمون دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از سکس به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد، احساسی که همسرتان رابه وزیری محبوب در دربار شما مبدل خواهد کرد. »

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند « هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می‌زنید می تواند به مثل پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می‌آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! »

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند « این را بدانید که تماس چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هردو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این تماس لذت ببرید. »

FYQtIGwYiRr8

۵- مردهایی که لباسهای همسرشان رابه آرامی در می آوردند « قابل دقت آقایونی که تا شهوتی می‌شوند فوری و با عجله آغاز میکنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون عریان کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! رفقا این را برای بار آخر میگوم، زنان در فرآیند جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و اینکار می تواند یکی از آمادگیهای لازم را بهآنها بدهد . »

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند « زن ها در فرآیند آمادگی برای سکس نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این مضمون را هم به داشته هایتان اضافه کنید. »

۷- مردهایی که با مو های همسرشان بازی میکنند « فکر نمی کنم هیچ زنی در جهان وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در مو های سرش لذت نبرد ! »

۸- مردهایی که از معاشقه سکسی با همسرشان لذت میبرند « خیلی ساده است هنگامیکه معاشقه بکنید و احساساتتان رابه بیرون تراوش کنید این خود مهم ترین جذب کننده برای همسرتان است. »

۹- مردهایی که عشق خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می‌دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور می‌کنند « یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، می‌تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی مبدل شود، باور نمی‌کنید، فردا صبح امتحان کنید ! »

۱۰- مردانی که میدانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان رابه لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. « کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو های زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … می‌توانند برای مهیا کردن جسمی شما موثر باشند. »

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن میدهند. «این جا یک راز را بهتون میگم ، هنگامیکه یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، مثله توپ میترکه ! ازمن گفتن »

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. « زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. »

۱۵- مردهایی که عاشق در بغل گرفتن همسرشان هستند.

QBw3HgNkcOR8

۱۶- مردهایی که دستهای همسر خودرا در دست می‌گیرند و آنرا نوازش میکنند.

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همان‌ گونه مثل روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. « آهان این مضمون ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی مبدل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقیمانده خواهد شد. »

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «ناب بودن» میدهند.

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختیهای زندگی را برای آنها سهل و راحت و حتی از بین می‌برند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان