//
کدخبر: ۳۵۳۳۶۱ //

بعد از یک دوره بیماری چگونه خودمان را تقویت کنیم؟

معمولا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری، بدن شما ضعیف خواهد شد و احتیاج دارد آن را تقویت کنید.

بعد از یک دوره بیماری چگونه خودمان را تقویت کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معمولا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری، بدن شما ضعیف خواهد شد و احتیاج دارد آن را تقویت کنید.در ادامه به شما چند روش برای بهبود بدن بعد از بیماری را خواهیم گفت.

  آب معدنی بیشتری بنوشید: برای تعادل و تقویت بافت ها، بدن شما به آب نیاز دارد.  بهتر است که آب غنی شده، مصرف کنید. آب معدنی غنی شده با منیزیم بهترین انتخاب است.

  غذاهای پروتئینی مصرف کنید: گلبول های سفید، مدافعان اصلی سیستم ایمنی بدن ما، از پروتئین تشکیل شده اند. بهترین و ساده ترین راه این است که غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. گوشت، ماهی،مرغ و تخم مرغ سرشار از پروتئین  و ریزمغذی‌های ضروری مانند آهن هستند.

  کمبود ویتامین را جبران کنید:  اگر دوره بیماری سختی را پشت سر گذاشته اید، قطعا سطح  ویتامین‌های بدن شما مثل آهن، روی، منیزیم، کلسیم، ویتامین‌های گروه B و ویتامین D  کاهش یافته ‌است و برای جبران سطح ویتامین‌ها باید بیشتر مواد غذایی حاوی ویتامین مثل میوه ها و سبزیجات مصرف کنید.

  مراقب میکروبیوتای خود باشید: مواد غذایی تخمیر شده مثل کفیر، پنیر و گوجه فرنگی بخورید. این‌ها حاوی پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها هستند که میکرو فلور روده را غنی می کنند و به تمام مراحل هضم شما کمک خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان