//
کدخبر: ۳۳۸۹۵۸ //

زمان واریز وجه مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاران اعلام شد

معاون پرستاری وزیر بهداشت اعلام کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرایی شده و از اول زمستان سال جاری قول اجرای آن را دادیم؛به طوری که کارهای سخت افزاری و نرم افزاری آن در حال انجام است و در اردیبهشت و خرداد سال اینده پول آن واریز خواهد شد.

زمان واریز وجه مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاران اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت امروز در همایش مدیران پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای هیأت‌ مدیره‌های نظام پرستار و اعضای شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به فعالیت ارزشمند پرستاران در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: وقتی از روش‌های مدنی استفاده کنیم و فقط معطوف به هیجانات نکنیم اینکه سرعت رشد کند، باشد اما حسن آن این است که اتفاقات، اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: بالندگی حرفه پرستاری فضایی برای همه مردم مهیا کرده و تشکل سازمان نظام پرستاری و در ادامه آن ایجاد معاونت پرستاری انجمن‌های علمی، توسعه دانشکده‌ها و ظرفیت بالایی که پذیرش دانشجو داریم باعث شده خانواده پرستاری در جمعیت نیم‌میلیونی وزارت بهداشت بیش از 200 هزار نفر فعالیت کنند.

عبادی با بیان اینکه جمعیت منبع قدرت است گفت:‌ما می‌توانیم برای کمک به مردم تلاش کنیم و اگر فعالیت ما منجر به کاهش درد و آلام مردم نشود هیچ مزیتی ندارد بنابراین اطمینان دارم اکثریت به اتفاق شما اینطور فکر می‌کنید و نیت خالصانه‌ای برای کمک به مردم کشورمان دارید.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت:‌قرار است همه ما به عنوان پرستار به انسان‌ها کمک کنیم تا اگر چالش و کسالتی برای آنها ایجاد شد با دست توانمند علمی و نیت خالصانه برطرف شود اگر هدف همه ما خدامحوری باشد فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس پرستاری و هیأت مدیره باشد چون همه می‌خواهند به سلامت مردم کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه موجب تنفر می‌شود خودزنی داخلی است، یادآور شد: من بودن باعث این می‌شود که منیت و رشد شیطان در مسیر فعالیت بروز کند و هیچ خاصیتی ندارد و ترمز دستی حرفه ما می‌شود.

عبادی گفت: معاونت پرستاری، مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و سازمان نظام پرستاری بخش اصلی در انسجام‌بخشی بوده و از آن حمایت می‌کنیم.البته گاهی حرف‌های ناامیدکننده‌ای می‌شنویم که دو طرف حالت فرسایشی نسبت به هم پیدا می‌کنند.

معاون پرستاری وزیر بهدداشت با اشاره به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت:‌نظام های مختلف پرداختی در دنیا داریم؛ البته بدانیم سرویس ارائه خدمات توسط ما پرستاران و طرف مقابل کالا نیست و نباید بیمارستان بنگاه اقتصادی باشد؛ البته به معنای نادیده گرفتن درآمد پرستاران نیستیم.

وی با اشاره به نقش مهم پرستاران در دوران کرونا و تغییر نگاه مردم به جامعه سلامت، ابراز داشت:‌فی فور سرویس یکی از روش‌های پرداخت است و نقدهایی به آن در دنیا  وجود دارد . عمر قانون تعرفه گذاری 14 سال می‌گذرد و در سال 86 به ثمر رسید اما در سال 99 و در ادامه در سال جاری رهبری معظم انقلاب تاکید داشتند.

عبادی تصریح کرد: خوشبختانه تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرایی شده و از اول زمستان سال جاری قول اجرای آن را دادیم و کارهای سخت افزاری و نرم افزاری آن در حال انجام است و در اردیبهشت و خرداد پول آن واریز خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان