//
کدخبر: ۳۳۶۴۱۹ //
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:

آزادسازی ارز ترجیحی بخش دارو در دولت مطرح نیست

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکید کرد: آزادسازی ارز ترجیحی بخش دارو در دولت مطرح نیست و پس از تصویب بودجه در مجلس در مورد یارانه دارو تصمیم گیری می‌شود.

آزادسازی ارز ترجیحی بخش دارو در دولت مطرح نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدهاشمی با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌های بیگانه در مورد اظهارات مشاور رییس سازمان غذا و دارو در خصوص حذف ارز ترجیحی دارو در لایحه بودجه سال آینده، گفت: متاسفانه این رسانه اقدام به تحریف خبر نموده و صحبت‌های ایشان مبنی بر انتقال یارانه ارز ترجیحی دارو به بیمه‌ها و یارانه سلامت در بودجه سال آینده را با عنوان حذف ارز ترجیحی تحریف نموده‌اند.

بنابراعلام وبدا، وی افزود: همانگونه که معاون اول رییس جمهور تاکید داشت، آزادسازی ارز ترجیحی برای بخش دارو نه در کوتاه مدت و نه در بلند مدت در دولت مطرح نیست.

او تاکید کرد: ارز ترجیحی دارو تا پایان امسال با دستور رییس جمهور اختصاص می یابد و برای سال آینده، ممکن است پس از تصویب بودجه در مجلس، مابه التفاوت ارز دارو به سازمان های بیمه گر و یا به صورت یارانه سلامت منتقل شود.

وی افزود: وضعیت ارز دارو پس از طرح و تصویب بودجه سال آینده در مجلس مشخص می شود و تمام تلاش دولت، حفاظت از مردم و عدم تحمیل فشارهای ناشی از گرانی دارو بر مردم است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان