//
کدخبر: ۳۳۵۴۹ //
پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

مشکلاتی که در ماه رمضان سراغ بیماران می‌آید/ ترفندی سریع و ساده برای چاق شدن صورت/ در خانه نانوایی کنید/ "کَلسیفیکاسیون" در کمین شماست/ مراسم ویژه شب‌های قدر برای دانشجویان

مشکلاتی که در ماه رمضان سراغ بیماران می‌آید/ ترفندی سریع و ساده برای چاق شدن صورت/ در خانه نانوایی کنید/ "کَلسیفیکاسیون" در کمین شماست/ مراسم ویژه شب‌های قدر برای دانشجویان

به گزارش فرتاک نیوز، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

 

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این قسمت بدن شما را از هر گونه سم پاک می‌کند.

 

چاق کردن صورت در یک هفته

صورت گرد و پرحجم نشان دهنده سلامت، شادابی و سرزندگی است، برعکس صورت لاغر می‌تواند تداعی کننده افسردگی یا بیماری باشد، برای چاق کردن فوری صورت راهکارهای زیر می‌تواند به شما کمک کند.

 

وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر

برخی از میلیاردرهای جهان برای خرید وسایل خانگی وسواس و دقت زیادی دارند و کلکسیونی از گرانبهاترین وسایل خانگی را دارند.

 

تداخلات دارویی در ماه رمضان را جدی بگیرید

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: نسخه پیچی های خود سرانه علت اصلی بروز مشکلات گوارشی در بین روزه داران است.

 

هفت ماده غذایی که هر چقدر بخورید چاق نمی‌شوید

اگر تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن گرفته‌اید و از وضعیت فعلی خود راضی نیستید، مطمئن باشید با مصرف این مواد حتی به میزان دلخواه هم چاق نمی‌شوید.

 

نان کم حجم و پر کالری برای سفره افطار+ دستورالعمل

اگربه دلیل مشغله فراوان فرصت خرید نان تازه برای وقت افطار یا سحر را ندارید می‌توانید با استفاده از کمترین امکانات و در زمانی کوتاه نانی خوشمزه برای اطعام روزه داران فراهم کنید.

 

دانشجویان برای مناجات در شب‌های قدر به کجا بروند؟+ آدرس

همزمان با فرارسیدن شب های قدر هیئت های مذهبی و مساجد سراسر کشور برنامه‌های تدارک‌دیده خود را در برای این شب‌ها اعلام کرده اند.

 

کلسیم را با احتیاط مصرف کنید تا دچار "کَلسیفیکاسیون" نشوید!

یک متخصص تغذیه در خصوص مصرف بیش از حد کلسیم گفت: مصرف خودسرانه مکمل‌های کلسیم موجب بروز کَلسیفیکاسیون در بدن می‌شود.

 

استعمال سیگار و بروز ۴۰ برابری سرطان حنجره

دبیر علمی سومین سمینار تومورهای سر و گردن با بیان اینکه استعمال سیگار احتمال تومورهای حنجره را تا ۴۰ برابر افزایش می‌دهد، عنوان کرد: اگر فردی علاوه بر سیگار مواد الکلی نیز مصرف کند، این احتمال تا ۸۰ برابر افزایش می‌یابد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان