//
کدخبر: ۳۳۳۳۶۷ //

از عوارض شدید مصرف بیش از حد ماکارونی باخبر هستید؟!

یک متخصص تغذیه روسی معتقد است که مصرف هر روز ماکارونی می‌تواند باعث سندرم روده تحریک پذیر، بیماری‌های خود ایمنی و مشکلات پوستی شود.

از عوارض شدید مصرف بیش از حد ماکارونی باخبر هستید؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

آناستازیا گاوریکووا متخصص تغذیه روس می‌گوید تنوع مواد مغذی قاعده اصلی هنگام تنظیم رژیم غذایی است که به جلوگیری از عواقب خطرناک برای بدن کمک می‌کند.

اگر هر روز ماکارونی بخورید، مواد مغذی را که برای مثال در غلات از جمله گندم سیاه، برنج قهوه‌ای و کینوا وجود دارد، دریافت نمی‌کنید اما اگر خوردن هر روزی ماکارونی را دوست دارید، می توانید بررسی کنید که مشکلی در دستگاه گوارش یا بیماری‌های خود ایمنی دارید؟ پوست شما چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا اضافه وزن دارید یا نه؟ اگر مشکلی ندارید، می‌توانید از ماکارونی تهیه شده از گندم معمولی در حد اعتدال استفاده کنید.

این متخصص تغذیه اضافه می‌کند که بهتر است ماکارونی بدون گلوتن تهیه شده از فونچوز، شیراتاکی، نخود فرنگی، نخود و ذرت باید وارد رژیم غذایی شود.

پیش از این، آناستازیا گاوریکووا متخصص تغذیه، محصولاتی را نام برد که باعث بالا رفتن روحیه و سرحالی در زمستان می‌شوند. به گفته او محصولات لبنیاتی از نوع پنیر، ماست، ماست کیسه‌ای است. این متخصص برای کسانی که به دلایلی از مصرف آن‌ها اجتناب می‌کنند توصیه کرد که کنجد و ماهی کوچک را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان