//
کدخبر: ۳۳۱۰۰۴ //

خبر مهم از واکسیناسیون دانشجویان/زودتر اقدام کنید

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تزریق دز اول واکسن کرونا به دانشجویان کشور قابل قبول بوده است.

خبر مهم از واکسیناسیون دانشجویان/زودتر اقدام کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: به صورت تصادفی تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تفاوتی بین تعداد واکسیناسیون در جامعه و تعداد واکسیناسیون در میان دانشجویان وجود ندارند.

  • او افزود: رابطه معنا داری با افزایش تعداد واکسیناسیون جامعه با افزایش تعداد واکسیناسیون دانشجویان کشور وجود دارد که آمار این دو قشر نزدیک بهم است و تفاوت زیادی ندارند، البته طبیعی است برای اینکه بتوانیم تزریق دز دوم واکسن کرونا را حداکثری کنیم باید کمی منتظر بمانیم.
  • داداش پور تصریح کرد: با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تزریق دز اول واکسن کرونا در کشور به میزان قابل توجهی رسیده است و این موضوع در حوزه دانشجویی هم به همین شکل است، یعنی در واکسیناسیون جامعه دانشجویی به رقم قابل قبولی دست یافته ایم.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تزریق دز دوم واکسیناسیون دانشجویان کمی صبوری می‌خواهد. با گسترش واکسیناسیونی که در کشور اتفاق می‌افتد و تنوع واکسن‌هایی که وارد می‌شوند به ما این فرصت را می‌دهد تا به سرعت به سمت اطمینان کامل از واکسیناسیون دانشجویان ایرانی و جامعه هدف برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان