//
کدخبر: ۳۳۰۸۷۹ //

اگر واکسن نزدید هنوز هم دیر نشده

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بررسی های انجام شده از نتایج واکسیناسیون در جهان نشان می دهد که افرادی که واکسن را دریافت نکرده اند خطر مرگ و میر در آنها 40 برابر بیشتر است.


اگر واکسن نزدید هنوز هم دیر نشده
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد علی کیانی خاطر نشان کرد: بیش از 85 درصد مرگ های فعلی مربوط به کسانی است که واکسن را دریافت نکرده اند بنابراین از تمامی کسانی که تا کنون برای واکسیناسیون اقدامی نکرده اند می خواهیم برای سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه در این برنامه مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر باید همگان مسئولیت اجتماعی خود را در راستای افزایش ایمنی جامعه مورد توجه قرار دهند تصریح کرد: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهمترین اقدام برای جلوگیری از بروز موج ششم کرونا محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نمی توان به شکل کامل پیش بینی از شرایط کرونا در آینده داشت اظهار کرد: دراین راستا تمام حوزه های بهداشت و درمان دانشگاه در آماده باش کامل و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز نیز برای مواجهه با پیک ششم کرونا پیش بینی شده است تا در صورت نیاز به بهترین شکل ممکن به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خدمات رسانی نمود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان