//
کدخبر: ۳۲۶۶۵۱ //

بیمارستان های این شهر خالی از بیمارکرونایی شد

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

بیمارستان های این شهر خالی از بیمارکرونایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدعلی دریانورد اظهار کرد:‌ به یاری خداوند، خواست و همراهی مردم و تلاش و ایثار کارکنان درمان، این بیمارستان بعد از ۲۰ماه از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال هزار و ۱۰۷ بیمار کرونایی در این بیمارستان خدمات درمانی بستری دریافت کرده‌اند که ۴۹ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند و با وجود تمامی تلاش‌ها، ۳۹ بیمار به علت درگیری بالای ریه فوت کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ادامه داد: اکنون حدود ۶۰ تخت عادی و ۴ تخت ویژه برای بیماران کرونایی در این بیمارستان فعال است.

دریانورد با تشکر از کارکنان حوزه درمان، به نقش خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین حوزه سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کنار ما بوده‌اند و هر جا نیازی احساس می‌شد، حضور داشتند.

وی بیان کرد: خیران در خیز پنجم کرونا حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای برطرف شدن کمبودها به بیمارستان اهدا شد که از طرف مجموعه درمان شهرستان از آنان قدردانی می‌کنم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه عنوان کرد: استمرار روند کاهشی کرونا به رفتار ما در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بستگی دارد و از مردم می‌خواهیم واکسیناسیون را طبق برنامه بهداشت انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دریانورد از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را برای قطع زنجیره کرونا در اولویت قرار دهند و به محض دیدن کوچک‌ترین علامتی از این بیماری به مرکز درمانی مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان