//
کدخبر: ۲۸۸۸۰۷ //

چهارمین شهید مدافع سلامت در زنجان آسمانی شد

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امین‌الله عروجی، به عنوان چهارمین شهید به جمع شهدای مدافع سلامت استان زنجان پیوست.

چهارمین شهید مدافع سلامت در زنجان آسمانی شد

دکتر مصطفی محمدی شامگاه دوشنبه با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر بیش از ۹ ماهه کادر فداکار بهداشت و درمان، تیم مدیریتی، فنی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط توام با تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده آن مرحوم و همکاران حوزه سلامت تسلیت گفت.

وی اضافه کرد:  امروز دوشنبه امین‌الله عروجی کارمند درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان ماه‌نشان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، بعد از حدود یک هفته بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، در سن ۴۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

محمدی با آرزوی علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و تکریم استقامت و مجاهدت‌های جانانه و فداکاری بی‌نظیر خادمین پرتلاش نظام سلامت خاطرنشان کرد: کنترل این بیماری مهلک نیازمند عزم و اراده عمومی است.

به گزارش فرتاک نیوز، از زمان شیوع کرونا تاکنون چهار نفر از کادر بهداشت و درمان استان  زنجان به نام‌های، اسدالله شیخ جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امین‌الله عروجی بر اثر ابتلا به این بیماری شهید شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان