//
کدخبر: ۲۹۵۵۶۴ //

زالی: با کوچک‌ترین خطا و اشتباه، ممکن است تهران دوباره نارنجی شود

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: زرد شدن تهران، کاملا شکننده و ناپایدار است.

زالی:  با کوچک‌ترین خطا و اشتباه، ممکن است تهران دوباره نارنجی شود

 علیرضا زالی، افزود: جا دارد به علت رفتار و منش پسندیده مردم تهران در چند هفته اخیر که موجب شد تهران برای نخستین بار در چند ماه گذشته به رنگ زرد در بیاید، تشکر کنم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت: شرایط متفاوتی برای تهران وجود دارد و این شرایط، شکننده و ناپایدار است و اگر در روز ۱۵۰ بیمار جدید به تعداد بیماران بستری و فعلی ما اضافه شود، تهران دوباره نارنجی می‌شود.

زالی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف با کوچک‌ترین خطا و اشتباه، ممکن است به راحتی شرایط نارنجی دوباره حاصل شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: در شرایط زرد بر اساس دستورالعمل‌ها، حضور کارمندان در اداره‌های دولتی و دستگاه‌های عمومی غیردولتی و بخش خصوصی می‌تواند با دو سوم فعال باشد.

وی گفت: در دستگاه‌های اضطراری و امدادی و دستگاه‌هایی که ضرورت عمومی دارند در شرایط زرد، باید صد در صد حضور داشته باشند و سایر مشاغل در شرایط زرد فقط گروه‌های یک تا ۳ فعال هستند و در واقع فعالیت گروه یک، دو و سه با محدودیت روبرو می‌شود و تنها محدودیت برای فعالیت در شهرهای زرد بر اساس آخرین رتبه بندی، گروه ۴ است که عمدتاً شامل شهربازی، باغ وحش، پارک‌ها، بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی پرخطر است.

زالی درباره وضع محدودیت‌ها، افزود: محدودیت‌ها بر اساس نوع «پی سی آر» مثبت تعیین می‌شود و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اگر ۴ نفر مبتلا باشند، زرد و اگر ۶ نفر بستری باشند، نارنجی در نظر گرفته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان