//
کدخبر: ۲۶۵۷۴۸ //
علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه:

به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم

سخنگوی دولت با اعلام اینکه به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم، یادآورشد: این بیماری از ماهای قبل شروع شده است و آثار آن همانطور که گفتیم باقی مانده است و کرونا تمام نشده است.

به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد:این روزها بیش از گذشته باید از اقدامات گفته شود تا با آن ها آشنا شویم، مردم شایعاتی می‌شوند که باید برای آن‌ها جواب داشته باشیم.

وی ادامه داد:روزهای سختی است که نیاز است با آرامش روانی و همدلی نسبت به هم پیش برویم.

ربیعی خاطر نشان کرد:کرونا کما کان مهم ترین مسئله دولت است و جزء موضوعات مهم و همیشگی است که در جلسات اقتصادی و ستاد ملی مبارزه با کرونا پیگیری می‌شود.
 
سخنگوی دولت در ادامه تصریح  کرد: سیاست گذاری در دولت و نظام سلامت وارد مرحله جدی شده است و ما روزهای تازه‌ای را  تجربه می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دولت گفت: روزهای پس از کرونا مطرح است، البته ما به دوران پسا کرونا نرسیده‌ایم  این بیماری از ماهای قبل شروع شده است و آثار آن همانطور که گفتیم باقی مانده است و کرونا تمام نشده است.
دستیار اجتماعی رئیس جمهور در همین راستا تاکید کرد تاکید کرد:اگر بتوانیم سه اصل فاصله گذاری ، ماسک گذاری و بهداشت را رعایت کنیم علاوه بر کنترل بیماری به پویایی اقتصاد هم خواهیم رسید.

 وی افزود: تا همین مرحله که مهار صورت گرفته  است به یک تجربه بزرگ دست پیداکردیم که حتی پس از تمام شدن کرونا می‌توانیم در عرصه های جدید  استفاده کنیم.

ربیعی همچنین بیان کرد: یک روح جدید در حمکرانی و  سیاست دمیده شده است، مبازره با کرونا الگویی برای دولت با اشکال نوین عقلانیت  به همراه داشته است.

وی با اشاره به بازگشایی حرم‌ها و اماکن متبرکه نیز گفت: گزارشات ما نشان می‌دهد در بعضی از اماکن فاصله گذاری  خوب رعایت شده است و در بعضی دیگر ضعیف بوده است.

ربیعی افزود: گزارشات می‌گوید رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی ۳۰ تا ۴۰ درصد و در مترو ۹۰ درصد بوده است، اما فاصله گذاری رعایت نشده است.برای همین به وزارت صمت دستور داده شد تولید ماسک را افزایش دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان