//
کدخبر: ۲۴۹۸۶۸ //

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۱۷۰ نفر رسید / ۶ نفر جان باختند

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۱۹ مورد جدید به شمار بیماران استان فارس اضافه شده که بر این اساس تعداد ۱۷۰ نفر در این استان به این بیمار مبتلا شدند و ۶ نفر جان باختند.

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۱۷۰ نفر رسید / ۶ نفر جان باختند

به گزارش فرتاک نیوز؛ براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت در مجموع تاکنون 9 هزار مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در کشور ثبت شده که از این تعداد  354 مورد جان باختند و  تاکنون 2 هزار و 959 نفر از بیماران بهبود یافته شده‌اند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز 19 مورد جدید به شمار بیماران استان فارس اضافه شده که بر این اساس تعداد 170 نفر در این استان به این بیمار مبتلا شدند. به گفته عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  تاکنون 6 نفر در استان فارس به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی از 6 نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و 4 نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده‌اند، بنابراین افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن باید دقت بیشتری در رعایت نکات بهداشتی انجام دهند.

براساس اعلام همتی 60 درصد از مبتلایان مرد و 40 درصد زن بودند و بیشترین موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی 10 تا 49 سال و پس از آن در گروه سنی 50  سال و بالاتر قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان