//
کدخبر: ۲۴۹۶۷۳ //

فوت ۱۰ اردبیلی بر اثر کرونا/ ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۹۱ نفر خبر داد

 فوت ۱۰ اردبیلی بر اثر کرونا/ ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ قدرت اخوان اکبری اظهار داشت:  207 بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که 12 نفر از آنها در بخش‌های ویژه تحت نظارت قرار دارند.

وی افزود:  110 نفر از این بیماران مربوط به اردبیل بوده و مابقی نیز در دیگر شهرستان‌های استان بستری هستند و با افزایش 19 نفر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان به 91 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد:  با تداوم روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان از شهروندان از خانه خارج نشوند و از هر گونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

اخوان اکبری با بیان اینکه تعداد جانباختگان مصرف الکل صنعتی در استان اردبیل به سه نفر افزایش یافت، تصریح کرد: عده‌ای سودجو در باره تاثیر مصرف الکل در مقابله با ویروس کرونا تبلیغات دروغ به راه انداخته‌اند که مصرف خوراکی هر‌گونه الکل طبی و صنعتی برای سلامتی انسان بسیار خطرناک و مرگ آور است.

وی ضمن هشدار به مصرف کنندگان این قبیل مواد افزود: مصرف و آشامیدن هر‌گونه مشروبات الکلی، چه طبی چه صنعتی و سایر فرآورده‌های مشابه به هیچ عنوان در کنترل، پیشگیری و کاهش بیماری کرونا موثر نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان